Mens smerter og stikkinger i magen

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg er på rugedag 6 og har vært veldi dårlig med vondt i magen etter uttak. Idag var det faktisk litt bedre men har nå en del mens smerter og stikkinger og det det stråle noe nedover foten spesielt venstre side.....er det noen andre dom oppleve slikt?

Jeg synes du bør ringe klinikken eller vakthavende gynekolog på sykehuset om du får smerter. Overstimulering kan være farlig om den blir for kraftig og smerter er ett av tegnene du skal være obs på. Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite!

Enig med babyT, men det har jeg jo prøvd å si til deg i flere tråder her inne.

Legen mente det ikke var overstimulering. Jeg ville venta å se. Ikveld har jeg fått antydning til rosa blod/ utflod så jeg er redd det ikke har gått denne gangen.....

Jeg er på rugedag 6 og har vært veldi dårlig med vondt i magen etter uttak. Idag var det faktisk litt bedre men har nå en del mens smerter og stikkinger og det det stråle noe nedover foten spesielt venstre side.....er det noen andre dom oppleve slikt?
Ikke vært borti det men satser på at det er et godt tegn :) Vi krysser fingrene :)

Legen mente det ikke var overstimulering. Jeg ville venta å se. Ikveld har jeg fått antydning til rosa blod/ utflod så jeg er redd det ikke har gått denne gangen.....

Festeblødning !!!!!!!!

Det er ALT for tidlig å si at rosafarget utflod så kort tid ut i rugingen er ensbetydende med at det ikke har gått, senk skuldrene og ikke skap unødvendig psykisk stress i rugetiden, alle tanker har faktisk en påvirkningsevne på kroppen så jo mer positivt du tenker jo bedre er det for kroppen!!! :)

Back
Topp