Tisser hele tiden..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg kommer til å bli kokko snart! Er straks 33 uker på vei, og siden torsdag forrige uke har jeg måtte tisse hele tiden. Leverte urinprøve hos legen i forhold til uvi og begynte på selexid. Legen ringte igår å sa at det ikke var uvi og jeg kunne bare slutte på de tablettene. Nå er det helt ekstremt! I hele dag har jeg gått med konstant "sprengt" blære, og går jo da såklart på do hele tiden, der kommer det bare noen dråper av gangen. Så fort jeg reiser meg begynner det å sprenge igjen.. Skal prøve å sove men det går virkelig ikke.. Virker som om det er trøbbel med nr 2 også, for kjenner jeg må, men ut kommer det bittelitt eller ingenting. Det er fullstendig tilstoppa i alle ender her :o Orker ikke mer :'(

Huff, det hørtes ikke godt ut! Dessverre er det veldig vanlig.... Prøv svisker da, for å løsne opp litt kanskje.

Hørtes veldig kjent ut.. Prøv å drikke masse vann for forstoppelsen sånn at det ikke gjør himla vondt når det bestemmer seg for å komme ut.

Er sånn hele svangerskapet jeg, utrolig slitsomt! Bruker et par timer på åsovne for det går ikke mange minuttene mellom dobesøk. Du nærmer deg heldigvis, jeg har et halvt år igjen :p

Høres ikke noe kjekt ut. Håper det gir seg litt etterhvert :)

Det ga seg ikke, men blei bare værre. Blei lagt inn og de fant ut at nyrebekkenet mitt er blitt enda mer utvidet enn sist jeg lå inne (midt i november). Så om noen timer skal det legges inn stent for å hindre blokkeringer.. Gruer meg skikkelig :(

Det ga seg ikke, men blei bare værre. Blei lagt inn og de fant ut at nyrebekkenet mitt er blitt enda mer utvidet enn sist jeg lå inne (midt i november). Så om noen timer skal det legges inn stent for å hindre blokkeringer.. Gruer meg skikkelig :(

Lykke til :) Bra dei fant ut av det da :)

Uff..:( men bra de fant ut av det:) masse god bedring!:)

Back
Topp