Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til lille!
Huff, går det bedre nå da? Hva gjør du da når babyen har så mye i feber, gir du paracet?Takk! Feberen gikk opp til 40 i natt og har vært det i dag også. Endte opp med å dra på legevakten i går natt. Trøtt mamma som ikke fikk lagt seg før klokken halv seks i dag tidelig!
Huff, går det bedre nå da? Hva gjør du da når babyen har så mye i feber, gir du paracet?
Æsj da. Høres ikke noe ålreit ut. Må ha vært skummelt når han hadde så høy feber?
Masse god bedring!!
Er det otribaby? Det er et minnstykke som du putter i din munn og suger med og så en spiss i andre enden (med filter i) som du holder i nesa til baby.Noen som har prøvd sånn nesesuger forresten?? Jeg skjønner virkelig ingenting. Hvordan bruker jeg den? Nå har han ikke snørr som synes da, men hører jo at han er tett og sliter med å puste innimellom.
Er det otribaby? Det er et minnstykke som du putter i din munn og suger med og så en spiss i andre enden (med filter i) som du holder i nesa til baby.

Ja den har ikke noen annan funksjon enn det du sier og mange har sagt at den er ubrukelig. Kjøp otribaby.Nei, det er en fra nuk. Virker vel som at man kun skal klemme den sammen og så slippe taket mens man holder den mot barnets nese, men her funker det så absolutt ikke! Hehe
Vis vedlegget 91969
Sniker fra septemberNei, det er en fra nuk. Virker vel som at man kun skal klemme den sammen og så slippe taket mens man holder den mot barnets nese, men her funker det så absolutt ikke! Hehe
Vis vedlegget 91969
Sniker fra septemberher har vi brukt den fra nuk masse og det har funka veldig bra! Men jeg har kun brukt den når han har hatt synlig snørr/slim. Klemmer den sammen, putter i ene neseboret og slipper opp. Ellers bruker vi saltvannsspray på sånn flaske for å løse opp før han spiser.
![]()
denne har vi brukt også, med stort hell! =)Liten oppdatering og tips om det er flere som har samme problem; jeg kjøpte nesesugeren fra otribaby i dag, og den funket veldig bra!