hvor ble det av the big bang???

Nå sendes det i norge samme uka som det sendes i USA så da blir det pause her når det er pause der ;) forrige episode var 20 nov og neste kommer 11 des (i usa) :)

Edit; kom på at det er tirsdag i dag ikke torsdag :p så da sendes det vel her uka etter orginal sending hvis det vanligvis går på tv på tirsdager :p *ammetåke*

Det er sesongpause. De fleste seriene kommer vel tilbake i januar en gang.

Er sååå irriterande at dei tar pause midt oppi! Kan heller venta med det andre greiene, eller utsetta sesongstarten til dei faktisk kan gjennomføra heile sesongen...

Er sååå irriterande at dei tar pause midt oppi! Kan heller venta med det andre greiene, eller utsetta sesongstarten til dei faktisk kan gjennomføra heile sesongen...
Blir jo slik når de skal sende rett etter usa. Og regner med de velger å gjøre det slik fordi så mange laster ned, får sikkert flere seere om de sender rett etter usa.

Blir jo slik når de skal sende rett etter usa. Og regner med de velger å gjøre det slik fordi så mange laster ned, får sikkert flere seere om de sender rett etter usa.

Jo men USA har jo ikkje tatt pause..? Skjønna tanken, men eg blir jo veldig irriterer når dei velger å ta pause for å visa AFHV og Typisk deg med Petter Schjerven.

Jo men USA har jo ikkje tatt pause..? Skjønna tanken, men eg blir jo veldig irriterer når dei velger å ta pause for å visa AFHV og Typisk deg med Petter Schjerven.
Har de ikke? Trodde kanskje det, seriene bruker å pause opp i usa i slutten av november.

ImageUploadedByBV Forum1417605597.716444.jpg
Her står det jo tydelig at det er pause ;) norge kan ikke sende når det ikke har vært sendt i usa.

Vel, da er eg ikkje glad i USA lengre :P
Hehe, er slik med de fleste serier i usa, pause rundt thanksgivingtider :p er vel noe pause igjen over nyttår også om jeg ikke husker feil..

Back
Topp