tvillinger

Ja det kan det nok? Høres jo logisk ut siden de vokser i forskjellig takt i starten.

Takk for svar! Var til ul for 14 dager siden, da så det ut som det var to fostersekker, men bare ett hjerte banket så skal tilbake igjen denne uka for å sjekke på nytt. Spent om det er bare ett denne gangen eller om det er to små hjerter som blinker inni der

Takk for svar! Var til ul for 14 dager siden, da så det ut som det var to fostersekker, men bare ett hjerte banket så skal tilbake igjen denne uka for å sjekke på nytt. Spent om det er bare ett denne gangen eller om det er to små hjerter som blinker inni der
Lykke til! Blir spennende da! Krysser fingrene for at du får se to denne gamg:)

Så spennende. lykke til. :)

Er enig med 2014frø..
Så spennende, lykke til! ;)

Ja, og om det er to egga kan dei bli befrukta på forskjellige dagar slik at den eie er tidlegare ut enn den andre ;)
Lykke til :)

Ja tvillinger som ikke er enegget kan være unnfanget med flere dagers mellomrom. Eneggede er jo like gamle så der bør vel hjertet begynne å slå ca likt.

Spent på oppdatering

Foresten: eg var på tidleg ul for å sjå kor langt eg var. Trudde eg var ca 5+4 og da skulle me sett noko. Me såg berre ein fosterpose. 2,5 veka etterpå var det to og to hjerter som banka ❤️

• Liker
Reactions: BMC
D var bare en. Den andre fostersekken var nesten borte nå, men den som var igjen var rett størrelse og alt så greit ut ellers :-)

D var bare en. Den andre fostersekken var nesten borte nå, men den som var igjen var rett størrelse og alt så greit ut ellers :-)
Jeg har opplevd akkurat samme som deg.

Hatt noen form for blødning? Det hadde nemlig jeg. Derfor jeg var inne til ul . Men så to sekker, og kun et bankende hjerte. Han er snart 5 år <3

Back
Topp