Forklaringsleken

Fordi man anstrenger kroppen og musklene når det er kaldt :P

Hvorfor er alt det som er godt så usunt?

Fordi det egentlig ikke er så godt. Bare avhegihetsskapende. Mye sunt og gost bare ser ikke sånn ut. E stoffer skriker liksom se på meg. Meg vil du ha!!!!! :o

Hvorfor sover noen dårligere enn andre?

Fordi det egentlig ikke er så godt. Bare avhegihetsskapende. Mye sunt og gost bare ser ikke sånn ut. E stoffer skriker liksom se på meg. Meg vil du ha!!!!! :eek:

Hvorfor sover noen dårligere enn andre?

Fordi noen er heldige og sover tungt, mens noen andre er uheldige og sover lett og våkner av alt og ingenting :P

Hvorfor mister man venner etter hvert npr man kommer i voksen alder?

Fordi noen er heldige og sover tungt, mens noen andre er uheldige og sover lett og våkner av alt og ingenting :P

Hvorfor mister man venner etter hvert npr man kommer i voksen alder?
Fordi folk ser ikke viktigheten av å ta vare på hverandre.

Hvorfor kan ikke folk parkere?

Fordi hvis man er tørst, er vann det eneste som slukker tørsten ordentlig :)

Hvorfor er det så tiltak å trene?
Fordi det hadde vært kaos om alle hadde vært trente og "fit ". Da hadde alle løpt rundt å vært våryre konstant. Alle hadde sluttet å jobbe. Til slutt hadde samfunnet gått dunken.

Hvorfor blir vi forkjøla?

Fordi det hadde vært kaos om alle hadde vært trente og "fit ". Da hadde alle løpt rundt å vært våryre konstant. Alle hadde sluttet å jobbe. Til slutt hadde samfunnet gått dunken.

Hvorfor blir vi forkjøla?

Fordi vi er ikke flinke nok til å kle oss godt når det er kaldt ute :P

Hvorfor er det så forskjell på hvor det kommer mye snø og hvor det kanskje ikke kommer snø i det hele tatt?

Fordi vi er ikke flinke nok til å kle oss godt når det er kaldt ute :p

Hvorfor er det så forskjell på hvor det kommer mye snø og hvor det kanskje ikke kommer snø i det hele tatt?

Fordi hadde alle fått snø samtidig så hadde det gått tomt.

Hvorfor vil ikke barn sove?

Back
Topp