Diy salongbord

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen her inne som har lagd sine egne salongbord eller spisebord? Del gjerne bilde og fortell hva dere gjorde:)

Har sett selv et salongbord fra slettvoll som jeg sikler etter. Fikk lyst å prøve selv. Noen som har ideer hva jeg kan bruke og hvor jeg feks kan få tak i sånne typer stålben? Og sånn type grov gammelt tre planker? ImageUploadedByBV Forum1417463760.460770.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Hør med en videregående skole i nærheten om de har elevbedrift og om de sveiser slikt :D

Ikea selger jo forskjellig bordbein separar. Men vet ikke om de har akuratt denne typen men verdt å sjekke ut hva de har:)

Det var lurt. Nå har jeg kun søkt på sveisere. Må jo være noen som lager noe sånt på bestilling

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja og de gjør det som oftest litt billigere også, og du får akkurat slik du vil ha det :)

1417514765642.jpg
Laget spisebordet delvis selv ;)
Kjøpte et brukt, billig hvitt bord. Satte inn begge ileggsplatene og spikret plank rett oppå. Pusset det ned og beiset tre strøk i fargen drivved, hadde to strøk med 3stjerners matt gulvlakk over til slutt :)

Vis vedlegget 91491
Laget spisebordet delvis selv ;)
Kjøpte et brukt, billig hvitt bord. Satte inn begge ileggsplatene og spikret plank rett oppå. Pusset det ned og beiset tre strøk i fargen drivved, hadde to strøk med 3stjerners matt gulvlakk over til slutt :)
Oi så lekkert! :D

Back
Topp