Takk for tips.Powerade da? Det er vel ikke såå mye sukker i den..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips.Powerade da? Det er vel ikke såå mye sukker i den..
Tusen takk for svar.Mener på det. Har ikke satt meg helt inn i hva de ellers har i energidrikkene, men tror absolutt det er koffeinet som er "problemet". I begrenset mengde burde det da gå greit![]()
Googlet litt. Ser ut som det er koffeinet de tenker på når de ikke anbefaler det til gravide og ammende jaTusen takk for svar.![]()
Tusen takk.Googlet litt. Ser ut som det er koffeinet de tenker på når de ikke anbefaler det til gravide og ammende jaMen som sagt, så lenge man tar i begrenset mengde og ikke mer enn anbefalt dagsdose så går det fint
![]()
Gjelder å vite hva man skal søke på for å få flest resultat, hvordan man formulerer det osvTusen takk.![]()
Jeg har aldri vært særlig flink til å google. Det merket jeg bl.a når jeg prøvde å finne info til oppgaven jeg skriver nå. Jeg søkte på masse rart uten å finne noe relevant mens en kamerat av meg fant masse lurt på første forsøk.![]()
Det er jo en energi drikk på en måte.. Den grå er min favorittTakk for tips.Skal sjekke ut det. Har aldri drukket sånn før.
Er vel det som er problemet mitt. Jeg skriver enten for spesifikt slik at jeg ikke får noen resultat, eller så vidt at det kommer opp alt for mye som ikke var det jeg var ute etter. Jeg klarer tydeligvis ikke å få til en mellomting.Gjelder å vite hva man skal søke på for å få flest resultat, hvordan man formulerer det osv![]()
Funker det ikke med søkeordene energitilskudd Amming el amming og energidrikk?Er vel det som er problemet mitt. Jeg skriver enten for spesifikt slik at jeg ikke får noen resultat, eller så vidt at det kommer opp alt for mye som ikke var det jeg var ute etter. Jeg klarer tydeligvis ikke å få til en mellomting.![]()
Må innrømme at jeg har ikke prøvd å søke på dette siden jeg har veldig dårlig erfaring med å google ting. Også visste jeg ikke om noen hadde erfaring med om det var noen typer som var bedre/tryggere enn andre.Funker det ikke med søkeordene energitilskudd Amming el amming og energidrikk?
Bruker Google mye!Må innrømme at jeg har ikke prøvd å søke på dette siden jeg har veldig dårlig erfaring med å google ting. Også visste jeg ikke om noen hadde erfaring med om det var noen typer som var bedre/tryggere enn andre.
Og det svaret mitt der var på generelt grunnlag siden jeg hadde nevnt hvor dårlig jeg gjorde det når jeg skulle søke etter info til en oppgave jeg skriver.![]()
Jeg prøver å bruke Google mye. Men så langt er ikke Google min venn.Bruker Google mye!der finner man stort sett alt
![]()
He he nei man kan ikke være venn med alleJeg prøver å bruke Google mye. Men så langt er ikke Google min venn.![]()
Hehe.He he nei man kan ikke være venn med allehe he

God natt!Hehe.![]()
God nattGod natt!![]()
Æsjda!!! Ta deg en kopp te og sett på litt julemusikk!God natt![]()
Blir ikke soving på meg i dag. Jeg har en bacheloroppgave som må være ferdig om noen få timer. Og med null motivasjon og null energi så går det litt sakte.![]()
Julemusikk hørtes ikke dumt ut.Æsjda!!! Ta deg en kopp te og sett på litt julemusikk!![]()
Lykke til hvertfall!!Julemusikk hørtes ikke dumt ut.Te drikker jeg allerede, både med og uten koffein.
![]()
Takk for det.Lykke til hvertfall!!får prøve å sove litt.. Selv om jeg ikke er trøtt..
![]()
Ja det er detTakk for det.![]()
Håper du får til å sove, er kjedelig når man blir liggende våken og vri seg.