Torsdag 27.11

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Da var det allerede torsdag! Ukene går så fort syns jeg:)

Liana våkna i 6 tiden idag, og ville ikke sove mer selvom hun ikke var uthvilt! Så sambo sto opp med hun ;):) håper hun sover i bhgen idag! jeg og Leoh våkna kl 7.
Idag skulle Emira og hennes avdeling pynte pepperkake-hjertene dem lagde på mandag :D hun gledet seg veldig til det..hehe.. (også sikkert fordi dem pynter med non-stop:p )

Jeg skal snart lage kakebunn nr 2 og fryse ned den også :) (vil ha en litt høy kake). Og lager fyll og pynter kaken på lørdag ;) for imårra blir det å pynte til jul her hjemme :D best å gjøre det uten hjelpen fra barna.. haha

Hva skal dere idag da?
 
God formiddag-
Jeg er så tett og hostete at jeg ikke har kommet helt i gang enda.
Jeg må skrive litt mer for å sende inn til veiledning, håper på å få gjort det i løpet av dagen!
Ellers vasker jeg litt klær i dag.
I kveld er det fakkeltog med barnehagen med endestasjon i barnehagen med pepperkaker og gløgg i mørket! Det blir koselig :D
 
Hallo!

Siste arbeidsdag på meg idag :eek: Forelesningen min blir ikke så bra som jeg hadde tenkt :confused: Sliter sånn med dårlig konsentrasjon at det er vanskelig å få noe helhetlig :p

Må bare jobbe så effektivt som mulig nå, og øve masse mens vi er på reise!!!

I ettermiddag må vi pakke, må være på flyplassen 05.30 i morgen :eek:
Huff, kjenner nå at det ikke er tid for å reise bort :oops: Men men, må bare finne ut av det :p
 
Da var det allerede torsdag! Ukene går så fort syns jeg:)

Liana våkna i 6 tiden idag, og ville ikke sove mer selvom hun ikke var uthvilt! Så sambo sto opp med hun ;):) håper hun sover i bhgen idag! jeg og Leoh våkna kl 7.
Idag skulle Emira og hennes avdeling pynte pepperkake-hjertene dem lagde på mandag :D hun gledet seg veldig til det..hehe.. (også sikkert fordi dem pynter med non-stop:p )

Jeg skal snart lage kakebunn nr 2 og fryse ned den også :) (vil ha en litt høy kake). Og lager fyll og pynter kaken på lørdag ;) for imårra blir det å pynte til jul her hjemme :D best å gjøre det uten hjelpen fra barna.. haha

Hva skal dere idag da?
Hehe, pynte til jul det gjør jeg til jul :p er så gammeldags at julepynten den kommer ikke opp før julevasken er tatt noen dager før jul ;)
Men skal henge opp julegardiner og adventsstjerne når vi kommer hjem igjen :)
 
God formiddag-
Jeg er så tett og hostete at jeg ikke har kommet helt i gang enda.
Jeg må skrive litt mer for å sende inn til veiledning, håper på å få gjort det i løpet av dagen!
Ellers vasker jeg litt klær i dag.
I kveld er det fakkeltog med barnehagen med endestasjon i barnehagen med pepperkaker og gløgg i mørket! Det blir koselig :D
Så koselig med fakkeltog i barnehagen :)
 
Hehe, pynte til jul det gjør jeg til jul :p er så gammeldags at julepynten den kommer ikke opp før julevasken er tatt noen dager før jul ;)
Men skal henge opp julegardiner og adventsstjerne når vi kommer hjem igjen :)
Pynter ikke veldig til jul vi heller, før rett før (men i år skal vi ikke være hjemme så det spørs hvor mye det blir).
Men røde gardiner og advendsstjerner kommer snart opp :D
 
God formiddag-
Jeg er så tett og hostete at jeg ikke har kommet helt i gang enda.
Jeg må skrive litt mer for å sende inn til veiledning, håper på å få gjort det i løpet av dagen!
Ellers vasker jeg litt klær i dag.
I kveld er det fakkeltog med barnehagen med endestasjon i barnehagen med pepperkaker og gløgg i mørket! Det blir koselig :D

Usj da! God bedring;)

Fakkeltog, pepperkaker, gløgg og å være ute i mørket høres kjempe koselig ut :D kos dere!
 
Hallo!

Siste arbeidsdag på meg idag :eek: Forelesningen min blir ikke så bra som jeg hadde tenkt :confused: Sliter sånn med dårlig konsentrasjon at det er vanskelig å få noe helhetlig :p

Må bare jobbe så effektivt som mulig nå, og øve masse mens vi er på reise!!!

I ettermiddag må vi pakke, må være på flyplassen 05.30 i morgen :eek:
Huff, kjenner nå at det ikke er tid for å reise bort :oops: Men men, må bare finne ut av det :p

Stressende med trange dager! Håper du får slappet av og kost deg mens du er borte da hvertfall! ;)
 
Hehe, pynte til jul det gjør jeg til jul :p er så gammeldags at julepynten den kommer ikke opp før julevasken er tatt noen dager før jul ;)
Men skal henge opp julegardiner og adventsstjerne når vi kommer hjem igjen :)

Haha jeg tar hele pakka (bortsett fra juletreet) når jeg først tar det fram :p:D så blir nok noen timers jobb med vasking også ;) men såååå koselig når det er ferdig :D juletreet pynter vi på bursdagen til Emira :)
 
Da er vi nesten ferdigpakket og klar.

Hadde glemt at JEG også måtte ha penklær og sko med meg til dåpen :eek: :p Hadde bare pakket (2!!) antrekk til Hermine ;) TYPISK!

Nå er det litt mat og så natta! Må opp kl 05!!! :eek:
 
Da er vi nesten ferdigpakket og klar.

Hadde glemt at JEG også måtte ha penklær og sko med meg til dåpen :eek: :p Hadde bare pakket (2!!) antrekk til Hermine ;) TYPISK!

Nå er det litt mat og så natta! Må opp kl 05!!! :eek:
Hehe, ikke alltid like lett å huske på det man må ha med selv.
Håper dere får sove godt før dere må opp! :D
 
Hehe, ikke alltid like lett å huske på det man må ha med selv.
Håper dere får sove godt før dere må opp! :D
Fikk tatt med to kjoler og et par svarte sko, klarer vel å lage et ok antrekk ut av det. Orka ikke å dra bunaden med meg ;)

Håper jeg også! Men kjenner jeg meg selv rett får jeg sikkert ikke sove noe særlig :p
 
Da er vi nesten ferdigpakket og klar.

Hadde glemt at JEG også måtte ha penklær og sko med meg til dåpen :eek: :p Hadde bare pakket (2!!) antrekk til Hermine ;) TYPISK!

Nå er det litt mat og så natta! Må opp kl 05!!! :eek:

Greit med finklær til mor å ja;) hehe ha en fin kveld, natt og reise imårra :D
 
Det ble en koselig dag her, selvom formen min ikke er helt bra.
Jeg fikk sendt inn oppgaven min til veiledning og fikk svar nesten med en gang. Grundig og konstruktiv tilbakemelding som hjalp meg mye. Jeg har skrevet masse nå, men følte meg helt på villspor. Og det var jeg tildels og :p
Jeg fikk gjort endel hjemme her i dag også og forberedt middag før jeg hentet Lillebror. Mannen hentet T etter jobb og handlet litt på veien.
Så var det fakkeltog! Lillebror var ikke helt i humør til det, men han ble fornøyd da vi kom til bhg til kake og saft (han ville ha vann!) og sklia etterpå :D
T ble med mormor hjem og blir til i morgen.
I morgen skal jeg rydde ferdig her for helgen og så må jeg på senteret for å finne et belte til en kjole jeg har. Vi skal nemmelig på julebord i morgen kveld med jobben til mannen :)
 
Det ble en koselig dag her, selvom formen min ikke er helt bra.
Jeg fikk sendt inn oppgaven min til veiledning og fikk svar nesten med en gang. Grundig og konstruktiv tilbakemelding som hjalp meg mye. Jeg har skrevet masse nå, men følte meg helt på villspor. Og det var jeg tildels og :p
Jeg fikk gjort endel hjemme her i dag også og forberedt middag før jeg hentet Lillebror. Mannen hentet T etter jobb og handlet litt på veien.
Så var det fakkeltog! Lillebror var ikke helt i humør til det, men han ble fornøyd da vi kom til bhg til kake og saft (han ville ha vann!) og sklia etterpå :D
T ble med mormor hjem og blir til i morgen.
I morgen skal jeg rydde ferdig her for helgen og så må jeg på senteret for å finne et belte til en kjole jeg har. Vi skal nemmelig på julebord i morgen kveld med jobben til mannen :)
Greit å få tilbakemelding så man kan snu litt på ting på! :)

Hehe, Hermine liker heller ikke saft. Hun vil gjerne ha men drikker den ikke. Skjønner henne godt, jeg liker det heller ikke :p
 
Greit å få tilbakemelding så man kan snu litt på ting på! :)

Hehe, Hermine liker heller ikke saft. Hun vil gjerne ha men drikker den ikke. Skjønner henne godt, jeg liker det heller ikke :p
han ville ha den når jeg spurte nevøen min om han ville ha den da :p
men han tok en slurk og satt den fra seg på isen før han løp videre!
Og så begynte det å snø! :D
 
Back
Topp