N
neledam
Guest
:O det er jo ikke fredag!I like ittenkte jeg skulle by gubben på litt bcww, men spørs om jeg har tid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
:O det er jo ikke fredag!I like ittenkte jeg skulle by gubben på litt bcww, men spørs om jeg har tid
![]()
Nei, er jo ikke det:O det er jo ikke fredag!haha
Nei, er jo ikke detmen på fredag drar vi til svigers og skal dele rom med mini, så tipper det blir lite action i helga
men må ser han fotball da, så jeg er ledig en god stund fortsatt
også er det vel farmen også ja....
Får kanskje skvisa inn en økt mellom kampen og farmenAha, nei da blir det nok dårlig med actionfår se om dere rekker i kveld da
![]()
Nope heheHm... Klarer du rulle ut boller mens du taster da?
Får kanskje skvisa inn en økt mellom kampen og farmen![]()
Flink du erNope hehenå har jeg rullet ut 45 boller
nå er det bare steking igjen
![]()
Haha, ja, får se hva jeg gidderHahah, ja dere rekker vel en kjapp en pausa![]()
Tror ho er opptatt med bollene sineJeg mååå jo ha passert frøet nå?med mindre hun er en hemmelig plass og skravler!
![]()
Satser på det! Men syns aldri jeg kommer forbi, selv de dagene jeg ikke ser snurten av henneTror ho er opptatt med bollene sine![]()
Jeg gjemmer meg overaltJeg mååå jo ha passert frøet nå?med mindre hun er en hemmelig plass og skravler!
![]()
Nei jeg var faktisk i telefonen med en venninneTror ho er opptatt med bollene sine![]()
Vet aldri med deg, plutselig er du og tar av inne på genereltJeg gjemmer meg overalthehe nettopp snakket med venninnen min i en time på telefonen
![]()
Satser på det! Men syns aldri jeg kommer forbi, selv de dagene jeg ikke ser snurten av henne![]()
Nystekte boller ♡ send over!Nei jeg var faktisk i telefonen med en venninneog har stekt boller
![]()
HA HA HA! Da hadde spirelitens vissta det, hun snoker overaltHehe, kanskje ho egentlig er gravid og skravler inne på et annet terminforum! :O
HA HA HA! Da hadde spirelitens vissta det, hun snoker overalt![]()
Haha nei ikke når det er mye liv herVet aldri med deg, plutselig er du og tar av inne på generelt![]()