Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik er det her og. Men har gidd opp å snu tilbake. Tar ikke lange stunda så ligger de oppå dyna igjen. Så jeg har babydyna liggende vedsiden av senga som jeg brer over dem.Nei, snur ikke lenger. Spurte hs om dette med eldstemann, men da var han yngre enn disse er nå. Og hun sa at så lenge han snudde seg tilbake på magen var det bare å la han ligge.
Frøkna har begynt å legge seg oppå dyna, feil vei. Da snur vi henne når vi legger oss![]()
Nja, hun er vel såpass sterk i nakken at hun kan løfte hodet og snu det? For er vel der faren ligger når de er nyfødte, om ansiktet havner ned i madrassen fpr de ikke løftet bort hodet og sørget for frie luftveier? Er jo ikke noe problem å snu henn så lenge hun er fornøyd med å sove på ryggMen min klarer ikke å snu seg fra mage til rygg? Da er det vel viktigere at jeg snur henne?
Nja, hun er vel såpass sterk i nakken at hun kan løfte hodet og snu det? For er vel der faren ligger når de er nyfødte, om ansiktet havner ned i madrassen fpr de ikke løftet bort hodet og sørget for frie luftveier? Er jo ikke noe problem å snu henn så lenge hun er fornøyd med å sove på ryggher orker jeg ikke, for han snur seg bare tilbake etter ei stund.
Hvis du får ro i sjelen av det, så gjør du detJaja ho klarer det, men ofte så sovner ho med nesa halvveis ned i madrassen, pleier å bare vippe ho over på siden da![]()