Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns at det er på sin plass med en gave ja, eller hvertfall en oppmerksomhet! 9 måneder med helvete og så en fødsel, mannfolka slipper lett unna!! ( men jeg har en dott som ikke har kjøpt noe)
Eg fekk gave begge gangene. Mor og barn smykke første gangen. Spa gavekort andre gangen. Han fikk også gaver fra meg sidan han holdt ut med meg og det dårlige bekkenet
Andre gang fekk eg og gave fra ungane, og på kortet sto navnet til minste som eg ønska at han skulle ha. Det var den beste overraskelsen, trudde aldri eg skulle få bestemme det navnet
Sent from my iPhone using BV Forum
AbsoluttÅåh, det må jo ha vært feelings overload rett etter fødsel![]()
Det var en koselig gave da! Her har han ikke kjøpt til de heller. Enig med deg! Babyen er jo premie, men det er myye tyngre for meg enn for han. Så jeg fortjener noe merJeg er litt enig. Trenger ikke være en gave, men en oppmerksomhet av noe slag. Samboeren min har kjøpt kjeder til begge jentene. Det syns jeg holder det altså, selv om det ikke er til megJeg er litt uenig i at det er ett felles prosjekt, for det eneste gubben har gjort er å sprute. Resten er min jobb.
![]()
Synes det er en gave og få barn med en mann som hanDe små omtenksomhetene i hverdagen får meg til og føle meg som " a million bucks" men er en kopp te en gave? er middag omtenksomt tilaget hver dag en gave ? i mine øyne er det jo det... innimellom blir jeg rørt til tårer
.Men ideen om at han skal kjøpe noe fancy veske, kjole,whatever er nesten komisk
![]()
Samme her. Jeg tok det som en selvfølge at jeg skulle få gaver, og fikk det også etter begge fødslene. Min mor fikk smykker fra min far alle gangene, og jeg har faktisk arvet et smykke som min bestemor fikk etter en fødsel. Det er ikke en nyimportert amerikansk skikk.PS: der jeg kommer fra har man gitt flinkisgaver så lenge jeg kan huske. Mamma fikk da hun fikk meg. Så jeg tror ikke det er så voldsomt amerikansk...