Hmmm.... Mens du sitter på do?Planen i morgo er å fortsette rydding osv, men gubben skal til frisøren i 11 tiden og eg til fysio kl 16. På fredag er det julebord, laurdag er det besøk og søndag er det håndballkampar! Når skal eg få tid til BV?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm.... Mens du sitter på do?Planen i morgo er å fortsette rydding osv, men gubben skal til frisøren i 11 tiden og eg til fysio kl 16. På fredag er det julebord, laurdag er det besøk og søndag er det håndballkampar! Når skal eg få tid til BV?
Mangler ca 100 innlegg nåmålet er å få til det idag, kanskje litt optimistisk?
Så braGubben er ikkje heime i kveld, så da har eg litt meira tid når A har lagt seg![]()
Skal gå fint detMangler ca 100 innlegg nåmålet er å få til det idag, kanskje litt optimistisk?
Du tar snart igjen frøet ser jegSkal gå fint det![]()
OooohDu tar snart igjen frøet ser jeg![]()
Oooohikke sjekket på en stun
nettopp vært oppdatering? Er vel ikke lenge før hun har lagt ungen og kommer for p ta helt av her inne
![]()
Ooooh, da er det håpRundt 18. Var bare 20 innlegg som skilte dere mener jeg å huske![]()
Du får jobbe hardt ikveld daOoooh, da er det håpsynd det er praksis igjen i morgen...
Ja, avhengig av andre daDu får jobbe hardt ikveld da![]()
Du sniker snart forbi
Ja, avhengig av andre da![]()
Er det som er planenDu sniker snart forbi![]()
Hm... Klarer du rulle ut boller mens du taster da?Uff jeg har to svæære bolledeiger på heving![]()
I like itJeg har ingenting å gjøre ikveldskal vaske noen flasker og sette på vaskemaskinen så blir det bv resten av kvelden
![]()