spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Det var snuppa!!! Ha ha ha!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!!Det var snuppa!!! Ha ha ha!!!!
Lot henne låne mobilen for en gangs skyld.Hahaha!!
HAHAHHADere er begge skyldige!![]()
Trodde du var skikkelog forbanna på htc'en jegDet var snuppa!!! Ha ha ha!!!!
HAHAHHAtipper du blir vpr største konkurrent i desember, nå er du jo klar over konkurransen fra starten av mpneden
![]()
Lot henne låne mobilen for en gangs skyld.
Ikke sikkert det blir konk om topp 30 neste måned daHeheh neidaer fornøyd med å være på topp 30 jeg, dere skal få krige om 1.plassen alene
![]()
Nei det er santIkke sikkert det blir konk om topp 30 neste måned da![]()
Tenker det muligens blir endra på siden det ikke var så stor respons på det.. Var liksom ikke helt vilt forrige mnd heller, var 31 stk som konkurrerte om plassene. Topp 20 derimot, da tror jeg det blir kamp om plasseneNei det er sant![]()
Tenker det muligens blir endra på siden det ikke var så stor respons på det.. Var liksom ikke helt vilt forrige mnd heller, var 31 stk som konkurrerte om plassene. Topp 20 derimot, da tror jeg det blir kamp om plassene![]()
Ja det og!!!!Trodde du var skikkelog forbanna på htc'en jeg![]()
Haha, vi ligger jo alltid i topp uansettDu må ikke la de komme inn på andre tanker bmc!!![]()
Hehhe ja du har et poengHaha, vi ligger jo alltid i topp uansett![]()
Ser ikke for meg det blir annerledes i desemberHehhe ja du har et poeng![]()
Ja vi har rette taktikkenSer ikke for meg det blir annerledes i desembervi holder et jevnt tempo hele mpneden, mens andre tar helt av første uka og blir lei
![]()
Ikke noe vits å stresse med å nå 1200 innlegg på 3 dager liksomJa vi har rette taktikken![]()