TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Dere er begge skyldige! :D
HAHAHHA :p tipper du blir vpr største konkurrent i desember, nå er du jo klar over konkurransen fra starten av mpneden :p

HAHAHHA :p tipper du blir vpr største konkurrent i desember, nå er du jo klar over konkurransen fra starten av mpneden :p

Heheh neida :p er fornøyd med å være på topp 30 jeg, dere skal få krige om 1.plassen alene :p

Heheh neida :p er fornøyd med å være på topp 30 jeg, dere skal få krige om 1.plassen alene :p
Ikke sikkert det blir konk om topp 30 neste måned da ;)

ImageUploadedByBV Forum1416990529.956431.jpgImageUploadedByBV Forum1416990540.145692.jpgImageUploadedByBV Forum1416990550.293524.jpg

Nei det er sant :)
Tenker det muligens blir endra på siden det ikke var så stor respons på det.. Var liksom ikke helt vilt forrige mnd heller, var 31 stk som konkurrerte om plassene. Topp 20 derimot, da tror jeg det blir kamp om plassene :p

Tenker det muligens blir endra på siden det ikke var så stor respons på det.. Var liksom ikke helt vilt forrige mnd heller, var 31 stk som konkurrerte om plassene. Topp 20 derimot, da tror jeg det blir kamp om plassene :p

åja, da er det jo godt mulig det blir noe annet neste måned :) Men siden det er desember så kan det hende at dem senker kravene litt og for at folk skal i det hele tatt ha en mulighet?

Hehhe ja du har et poeng:p
Ser ikke for meg det blir annerledes i desember :p vi holder et jevnt tempo hele mpneden, mens andre tar helt av første uka og blir lei :p

Back
Topp