TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Burde egentlig bare bestille meg ny iphone! Sånn med en gang :D

Jeg og... Men har ikke råd. Ikke nå. Må spare hver eneste krone!!!
Egentlig jeg også :p men har såååååå lyst på! Bah! Får vel vøre fornuftig å vente, min gamle iphone 4 lever jo i beste velgående fortsatt.

Egentlig jeg også :p men har såååååå lyst på! Bah! Får vel vøre fornuftig å vente, min gamle iphone 4 lever jo i beste velgående fortsatt.
Du fortjener det... Sånn som du står på :-) tenker du kan kjøpe ny med god samvittighet!!!

Skal unne meg en tenker jeg, har spart 30.000 siden i sommer, så har råd til det ;)
Så flink du er! :) jeg hadde spart nesten 70 000 å så ble brått alt borte når jeg trengte ny bil, ny vaskemaskin osv osv. :p

Så flink du er! :) jeg hadde spart nesten 70 000 å så ble brått alt borte når jeg trengte ny bil, ny vaskemaskin osv osv. :p
Ja, penger får fort bein å gå på. Brukte opp forrige buffer npr jeg kjøpte ny bil i sommer.

Ja, penger får fort bein å gå på. Brukte opp forrige buffer npr jeg kjøpte ny bil i sommer.

Var veldig deilig å ha en buffer sa så slapp jeg å låne :-) men er så kjedelig å måtte starte på nytt

ImageUploadedByBV Forum1416956100.584998.jpgImageUploadedByBV Forum1416956111.850631.jpg

Back
Topp