Heheheh såpass jaDen gamle møkka HTC en. Jeg klikker. Private samtaler får jeg ikke lest fordi jeg må bla hele veien ned for hver gang det er noe nytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heheheh såpass jaDen gamle møkka HTC en. Jeg klikker. Private samtaler får jeg ikke lest fordi jeg må bla hele veien ned for hver gang det er noe nytt.
Tror jeg....iPhone vel![]()
![]()
Iphone, padde eller Mac.Heheheh såpass jahva pleier du normalt å skrive på?
Iallfall denne appen... Mye bedre på iPhone.Okja best med apple
![]()
Jeg og... Men har ikke råd. Ikke nå. Må spare hver eneste krone!!!Burde egentlig bare bestille meg ny iphone! Sånn med en gang![]()
Egentlig jeg ogsåJeg og... Men har ikke råd. Ikke nå. Må spare hver eneste krone!!!
Du fortjener det... Sånn som du står påEgentlig jeg ogsåmen har såååååå lyst på! Bah! Får vel vøre fornuftig å vente, min gamle iphone 4 lever jo i beste velgående fortsatt.
Skal unne meg en tenker jeg, har spart 30.000 siden i sommer, så har råd til detDu fortjener det... Sånn som du står påtenker du kan kjøpe ny med god samvittighet!!!
Gjør detSkal unne meg en tenker jeg, har spart 30.000 siden i sommer, så har råd til det![]()
Så flink du er!Skal unne meg en tenker jeg, har spart 30.000 siden i sommer, så har råd til det![]()
Ja, penger får fort bein å gå på. Brukte opp forrige buffer npr jeg kjøpte ny bil i sommer.Så flink du er!jeg hadde spart nesten 70 000 å så ble brått alt borte når jeg trengte ny bil, ny vaskemaskin osv osv.
![]()
Ja, penger får fort bein å gå på. Brukte opp forrige buffer npr jeg kjøpte ny bil i sommer.
Venter inspenningKun 10min til neSte oppdatering![]()