Gavetips

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Den siste uka har flere spurt meg hva lille ønsker seg til jul. Og jeg har ikke noe svar å gi dem enda. For jeg veit rett og slett ikke hva det skulle være. Så tenkte å høre med dere :) Hva skal dere ønske/kjøpe til deres små til jul?

Leker :) Ellers er ull aldri feil :) Han får jo nytt rom snart, så ting til det også :)

Fine treleker til lekekjøkkenet, dukke, bøker, klosser, Vet hun får en nydelig gyngesau:)

Puslespill, bøker (gjerne med klaffer), klær, noe til å ha på veggene på rommet, en fin lekekasse, schleish lekedyr.... og så har vi kjøpt en Elsa dukke til henne :p hun elsker let it go, og ble helt vil da hun fant Elsa dukke på butikken :)

Her har de ønsket seg vintersko vi har fått før tiden. ;) så vurderer jeg å ønske meg neste seng til de. :) hun ønsker seg også dukketing, da alle lekene her er veldig gutte-dominerte. Vurderer også akebrett. Balansesykkel venter vi med til bursdagen. :)

Her er det ulltøy, saccosekk/godstol, bøker, sengetøy (byttet til juniordyne nettopp), bhgklær og tøfler som står på ønskelisten. Vinterdress fikk ha nå av svigermor, men er julegave :)

Duplo og ull :)

Ullklær, sakkosekk (cocoon med blå traktor på), akebrett, trehjulssykkel, little people er noen av ønskene her :)

er det teit å ønske seg dukke til gutt? har en porselensdukke i vinduet som han hele tiden susser på så lurte på om han kanskje trenger en dukke

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

er det teit å ønske seg dukke til gutt? har en porselensdukke i vinduet som han hele tiden susser på så lurte på om han kanskje trenger en dukke

Har jeg ikke tenkt over egentlig :) Men gutter kan vel leke med dukker? :)

Det syns jeg ikke er teit :-) Dersom han ikke hadde vist noe interesse hadde det kanskje vært litt teit, på samme måte som det er teit å kjøpe dukke til en jente som heller vil ha traktor, men det kan jo virke som at han kan ha glede av en dukke :-) Husker jeg lekte med barbie sammen med en gutt da jeg var liten, har ikke skjedd noe rart med den karen :-)

Back
Topp