Hva skjer med syklusen?(detaljer)

M&ms

Forelsket i forumet
Hei jenter! :)
Jeg hadde en SA i September og begynte på p-pillen en ukes tid etter blødningene stoppet. Har ikke hatt mensen siden, og tror kanskje jeg holder på å få den i kveld. Men den forvirrer meg! Jeg har vært kjempetrøtt de siste dagene (noe jeg ALDRI er før mensen), har ikke jobbet noe særlig heller den siste uken siden jeg bare er ringevikar. Blir utrolig fort trøtt og sliten. Hvertfall, nå begynner jeg å spotte litt brunt, men kun når jeg er på toalettet.. :confused:
Har aldri bare spottet sånn før, det har bare vært - BOOM, mensen! Så er rart og uvant..
Noen som har fått annerledes mens etter en evt SA/MA eller kanskje tilogmed fødsel? Og noen som har noen råd til hva trøttheten kan komme fra? :confused:

Hei jenter! :)
Jeg hadde en SA i September og begynte på p-pillen en ukes tid etter blødningene stoppet. Har ikke hatt mensen siden, og tror kanskje jeg holder på å få den i kveld. Men den forvirrer meg! Jeg har vært kjempetrøtt de siste dagene (noe jeg ALDRI er før mensen), har ikke jobbet noe særlig heller den siste uken siden jeg bare er ringevikar. Blir utrolig fort trøtt og sliten. Hvertfall, nå begynner jeg å spotte litt brunt, men kun når jeg er på toalettet.. :confused:
Har aldri bare spottet sånn før, det har bare vært - BOOM, mensen! Så er rart og uvant..
Noen som har fått annerledes mens etter en evt SA/MA eller kanskje tilogmed fødsel? Og noen som har noen råd til hva trøttheten kan komme fra? :confused:

Har og sinnsykt ømme pupper, samboeren kommenterer de hver dag om at de er blitt større! Det har han ikke gjort før heller..

Forrige graviditet var ikke planlagt og ikke ønsket fra samboers side, så om jeg er gravid igjen, vet jeg ikke hva jeg gjør.. :(
Det er velkommen fra min side, men dessverre ikke fra hans.
Så trist da..:( får håpe du ikke er gravid og at det bare er mensen som tuller med deg.
Men ville tatt en test for sikkerhetsskyld.

Tok test idag og den var negativ. Jeg har hatt mensmurringer i hele dag, men litt smerter.. Noen som har hatt det lignende? Vet ikke hva som skjer med kroppen min :confused:

Tok test idag og den var negativ. Jeg har hatt mensmurringer i hele dag, men litt smerter.. Noen som har hatt det lignende? Vet ikke hva som skjer med kroppen min :confused:
Det kan jo være mensen er på vei og bare bruker litt tid før den kommer skikkelig. Det kan jo også tenkes at den er forsinket hvis du er litt bekymret og stresset for tiden..

Det kan jo være mensen er på vei og bare bruker litt tid før den kommer skikkelig. Det kan jo også tenkes at den er forsinket hvis du er litt bekymret og stresset for tiden..

Ja, kan jo være.. Men som sagt har dette aldri skjedd før, så stresser nok sikkert litt pga det :p

Nå skjønner jeg ingenting! Har mensensmerter, og trodde jeg var begynt å blø. Det hadde jeg altså ikke, men jeg har mørk brun utflod, med på en måte feil konsistens.. (Sorry for detaljer)
Det er ikke vanlig brunt, det er skikkelig mørkt og er avogtil på grensen til grå.. Hva er det som skjer?? :(

Har du sjekket om du kan ha noen rester igjen i livmoren etter spontanaborten? Mest sannsynlig så har du ikke det, men hvis du har mye mensvondt og ikke får mens så er det kanskje greit å få sjekket ut...

Back
Topp