Tirsdag 25 ☆

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen...
Vært våken siden 4.30 med Mina. Hun har 39 i feber, men i fin form.
Khalid dro tidlig på jobb, så han rekker å bli ferdig til jeg skal ha eksamen.
Super hodepine nå. Æsj.

Kjører nok kanskje W i bhg. Han er frisk og i farta :p

Hvordan har deres natt vært?
Har barna sovet godt? :)
 
Niesen min fyller 7 år idag. Hurra :-D
Så jeg skal sove hos de i natt og feire etter skolen i dag :)
 
God morgen :)

Vi koser oss med Mikke Mus Julefilm og tente lys, og kaffe ;)

Hermine var våken litt over 07 men nekta å stå opp, 07.30 måtte jeg hale henne ut av senga og på do før det ble vått i senga :p

Idag skal vi ut å kjøpe strømpebukser til dåp, bursdag, jul etc. Alle de fine var plutselig for små og hun kan liksom ikke gå i selskap i ullstrømpis :p

Så blir det UiT og jobbing i ettermiddag/kveld. Fungerte veldig greit i går. Jeg er mye trøttere på dagen enn på kvelden likevel, våkner liksom ikke før det blir mørkt igjen kl 13 :p
 
God morgen...
Vært våken siden 4.30 med Mina. Hun har 39 i feber, men i fin form.
Khalid dro tidlig på jobb, så han rekker å bli ferdig til jeg skal ha eksamen.
Super hodepine nå. Æsj.

Kjører nok kanskje W i bhg. Han er frisk og i farta :p

Hvordan har deres natt vært?
Har barna sovet godt? :)
Masse lykke til på eksamen!!!

Og god bedring til Mina! Umenneskelig tid å ta dag på :eek:

Hvor mange timer jobber K for dag?
 
Masse lykke til på eksamen!!!

Og god bedring til Mina! Umenneskelig tid å ta dag på :eek:

Hvor mange timer jobber K for dag?
Takk :-D :-D
Ja, vi sovnet på sofaen i en halvtime... Så er trøtt :p

Han jobber ca 6 timer. Men må komme tidligere idag :)
 
Takk :-D :-D
Ja, vi sovnet på sofaen i en halvtime... Så er trøtt :p

Han jobber ca 6 timer. Men må komme tidligere idag :)
Det er jo 80%, god stillingsprosent å starte med :)

Klart, han må jo være hjemme med sykt barn. Da får han jo lønn for hele dagen likevel ;)
 
Det er jo 80%, god stillingsprosent å starte med :)

Klart, han må jo være hjemme med sykt barn. Da får han jo lønn for hele dagen likevel ;)
Fikk ikke til å quote deg i stad :-(
Vet ikke om det er sånne regler her? Hmm.... Skal sjekke det ut :-D

Kos med julefilm og rolige morgener :-D
Hygg dere med handling og skolen :)
 
Hei og hå!
Stakkars Mina som ikke er i form... Håper hun kommer seg utover dagen. Og masse lykke til med eksamen Lene!!!! :D

Så koselig morgen dere har Marianne! Her ble det heldigvis litt mer idyllisk enn i går og T kom seg av gårde i god tid (han kom nemlig for sent i går pga all diskusjonen om alt mulig)...

Mannen kom hjem i går kveld, og dro på jobb igjen i morges. T rakk akkurat ikke å se han og ble så lei seg. Vi burde tenkt på det og vekket han før mannen dro :( Men jeg har lovt han at han skal vekke han for å si hei om han kommer sent hjem i dag.
Jeg merker at jeg blir litt irritabel av å ikke vite når han kommer hjem eller er ferdig på jobb og slikt. Det er litt lettere å forholde seg til at han likevel er borte, men selvsagt hyggelig når han er hjemom en tur da :p

Jeg har fått eksem oppå det ene øyet i dag, så jeg føler meg så trøtt :p
Men jeg er likevel klar for å skrive litt mer på essay om tidlig barnehagestart! Håper på å ha nok å levere inn til veiledning i morgen. Fristen for veiledning er 1. desember, men den uken har jeg hjemmeeksamen i det andre emnet, så det hadde vært godt å slippe og tenke på hva annet jeg må fikse på akkurat da!
 
Lennypenny: for en fryktelig tidlig morgen!:eek: ny eksamen idag?? Lykke til isåfall :) og god bedring til Mina. Selvom hun er i farta :p:D


Marian87: misunner deg for å ha tid til morgenkos :) lettere med én unge :p


God morgen:)
Opp kl 6:30 idag, og klarte å levere ungene tidligere enn vanlig. Det blir Emira så glad for, fordi da får hun lekt før frokost :p også har dem åpne avdelinger før frokost! Så da leker Emira på Liana sin avdeling, og Liana på Emira sin :p:D haha..

Nå har jeg tatt en kort ryddeøkt og skal lage meg frokost og kaffe :) føler meg mye mer sliten for tiden:confused: mulig det er årstiden..men jeg pleier ikke å reagere på det :p
 
Lennypenny: for en fryktelig tidlig morgen!:eek: ny eksamen idag?? Lykke til isåfall :) og god bedring til Mina. Selvom hun er i farta :p:D


Marian87: misunner deg for å ha tid til morgenkos :) lettere med én unge :p


God morgen:)
Opp kl 6:30 idag, og klarte å levere ungene tidligere enn vanlig. Det blir Emira så glad for, fordi da får hun lekt før frokost :p også har dem åpne avdelinger før frokost! Så da leker Emira på Liana sin avdeling, og Liana på Emira sin :p:D haha..

Nå har jeg tatt en kort ryddeøkt og skal lage meg frokost og kaffe :) føler meg mye mer sliten for tiden:confused: mulig det er årstiden..men jeg pleier ikke å reagere på det :p
Vi har enda ikke prøvd å levere minstemann til frokost i barnehagen vi. Kanskje jeg skal satse på det neste uke med eksamen og greier? :)
De har med matpakke her da, om de vil spise frokost der, og det kan de gjøre helt frem til kl 9 om de ønsker, så han er jo der tidlig nok :)
Ikke helt usannsynlig å reagere på mørket :)
 
Hei og hå!
Stakkars Mina som ikke er i form... Håper hun kommer seg utover dagen. Og masse lykke til med eksamen Lene!!!! :D

Så koselig morgen dere har Marianne! Her ble det heldigvis litt mer idyllisk enn i går og T kom seg av gårde i god tid (han kom nemlig for sent i går pga all diskusjonen om alt mulig)...

Mannen kom hjem i går kveld, og dro på jobb igjen i morges. T rakk akkurat ikke å se han og ble så lei seg. Vi burde tenkt på det og vekket han før mannen dro :( Men jeg har lovt han at han skal vekke han for å si hei om han kommer sent hjem i dag.
Jeg merker at jeg blir litt irritabel av å ikke vite når han kommer hjem eller er ferdig på jobb og slikt. Det er litt lettere å forholde seg til at han likevel er borte, men selvsagt hyggelig når han er hjemom en tur da :p

Jeg har fått eksem oppå det ene øyet i dag, så jeg føler meg så trøtt :p
Men jeg er likevel klar for å skrive litt mer på essay om tidlig barnehagestart! Håper på å ha nok å levere inn til veiledning i morgen. Fristen for veiledning er 1. desember, men den uken har jeg hjemmeeksamen i det andre emnet, så det hadde vært godt å slippe og tenke på hva annet jeg må fikse på akkurat da!

Fort gjort å ikke tenke på å vekke barna for å si hade! Og skjønner at du blir irritabel av å ikke vite.. jeg blir irritert bare sambo jobber lenger på dagen og ikke sier ifra :p

Lykke til med skrivinga! :)
 
Fort gjort å ikke tenke på å vekke barna for å si hade! Og skjønner at du blir irritabel av å ikke vite.. jeg blir irritert bare sambo jobber lenger på dagen og ikke sier ifra :p

Lykke til med skrivinga! :)
Takk!
Nei mannen er flink til å si fra.
Men i utgangspunktet trodde jeg han skulle være borte i to hele uker nå. Og det er kjempefint at han er mer hjemme enn antatt, men ungene skjønner jo ingending heller.
Men men. Snart juleferie nå :p
 
Vi har enda ikke prøvd å levere minstemann til frokost i barnehagen vi. Kanskje jeg skal satse på det neste uke med eksamen og greier? :)
De har med matpakke her da, om de vil spise frokost der, og det kan de gjøre helt frem til kl 9 om de ønsker, så han er jo der tidlig nok :)
Ikke helt usannsynlig å reagere på mørket :)

Ja det er jo bare å prøve :) kansje han hadde likt å ha med seg niste å greier :D;) kjekt å da at dem har så fleksibel frokost..for sikkert ikke alle som bestandig rekker det hjemme!

her får dem frokost kl 9.. så har dem nister til lunsj kl 13.. frukt får de etter maten :) Liana spiser alltid mye bedre til frokost i bhgen enn det hun gjør hjemme. Der spiser hun 2 og 3 brødskiver, mens her så ligger det stort sett på en halv eller én skive!
 
Takk!
Nei mannen er flink til å si fra.
Men i utgangspunktet trodde jeg han skulle være borte i to hele uker nå. Og det er kjempefint at han er mer hjemme enn antatt, men ungene skjønner jo ingending heller.
Men men. Snart juleferie nå :p

Haha nei der er det da! Ting går lissom ikke sånn som man forventer at det skulle bli..og da kan det bli litt surr..hvertfall hos ungene ;) skal nok bli godt med juleferie :D
 
Ja det er jo bare å prøve :) kansje han hadde likt å ha med seg niste å greier :D;) kjekt å da at dem har så fleksibel frokost..for sikkert ikke alle som bestandig rekker det hjemme!

her får dem frokost kl 9.. så har dem nister til lunsj kl 13.. frukt får de etter maten :) Liana spiser alltid mye bedre til frokost i bhgen enn det hun gjør hjemme. Der spiser hun 2 og 3 brødskiver, mens her så ligger det stort sett på en halv eller én skive!
Ja de har ofte litt bedre tid til å sitte med maten sin i fellesskap :D
Vi betaler over 400 kroner i matpenger i måneden - barna får all mat og frukt utenom den frokosten. Det synes jeg er kjekt, for vi har aldri hatt så ofte behov for frokost i barnehagen, så det hadde føltes litt kjipt å betale for det i grunn.
De har et fruktmåltid på formiddagen, i 9-10-tiden, lunch rundt kl 12 (men tilpasset veldig pga de små da) og frukt/knekkebrød/grønnsaker/biola og korn i 14.30-tiden :)
 
God morgen...
Vært våken siden 4.30 med Mina. Hun har 39 i feber, men i fin form.
Khalid dro tidlig på jobb, så han rekker å bli ferdig til jeg skal ha eksamen.
Super hodepine nå. Æsj.

Kjører nok kanskje W i bhg. Han er frisk og i farta :p

Hvordan har deres natt vært?
Har barna sovet godt? :)

Stakkars Mina, håper hun blir bedre i løpet av dagen, og at dere får dere litt mer søvn. Utrolig slitsomt å stå opp så tidlig :eek: Skal du ha eksamen i dag? Lykke til så fall :)
 
God morgen :)

Vi koser oss med Mikke Mus Julefilm og tente lys, og kaffe ;)

Hermine var våken litt over 07 men nekta å stå opp, 07.30 måtte jeg hale henne ut av senga og på do før det ble vått i senga :p

Idag skal vi ut å kjøpe strømpebukser til dåp, bursdag, jul etc. Alle de fine var plutselig for små og hun kan liksom ikke gå i selskap i ullstrømpis :p

Så blir det UiT og jobbing i ettermiddag/kveld. Fungerte veldig greit i går. Jeg er mye trøttere på dagen enn på kvelden likevel, våkner liksom ikke før det blir mørkt igjen kl 13 :p

Så hyggelig start på dagen dere har :) Kos dere med strømpeshopping, her hadde vi samme problemet for litt siden ;-)
 
Hei og hå!
Stakkars Mina som ikke er i form... Håper hun kommer seg utover dagen. Og masse lykke til med eksamen Lene!!!! :D

Så koselig morgen dere har Marianne! Her ble det heldigvis litt mer idyllisk enn i går og T kom seg av gårde i god tid (han kom nemlig for sent i går pga all diskusjonen om alt mulig)...

Mannen kom hjem i går kveld, og dro på jobb igjen i morges. T rakk akkurat ikke å se han og ble så lei seg. Vi burde tenkt på det og vekket han før mannen dro :( Men jeg har lovt han at han skal vekke han for å si hei om han kommer sent hjem i dag.
Jeg merker at jeg blir litt irritabel av å ikke vite når han kommer hjem eller er ferdig på jobb og slikt. Det er litt lettere å forholde seg til at han likevel er borte, men selvsagt hyggelig når han er hjemom en tur da :p

Jeg har fått eksem oppå det ene øyet i dag, så jeg føler meg så trøtt :p
Men jeg er likevel klar for å skrive litt mer på essay om tidlig barnehagestart! Håper på å ha nok å levere inn til veiledning i morgen. Fristen for veiledning er 1. desember, men den uken har jeg hjemmeeksamen i det andre emnet, så det hadde vært godt å slippe og tenke på hva annet jeg må fikse på akkurat da!
Skjønner godt du blir irritabel, det kan ikke være så lett det der:eek::( Håper storebror får sett han i kveld.

Lykke til med skrivingen i dag, håper det eksemet går fort over, høres ikke særlig godt ut:eek:
 
Lennypenny: for en fryktelig tidlig morgen!:eek: ny eksamen idag?? Lykke til isåfall :) og god bedring til Mina. Selvom hun er i farta :p:D


Marian87: misunner deg for å ha tid til morgenkos :) lettere med én unge :p


God morgen:)
Opp kl 6:30 idag, og klarte å levere ungene tidligere enn vanlig. Det blir Emira så glad for, fordi da får hun lekt før frokost :p også har dem åpne avdelinger før frokost! Så da leker Emira på Liana sin avdeling, og Liana på Emira sin :p:D haha..

Nå har jeg tatt en kort ryddeøkt og skal lage meg frokost og kaffe :) føler meg mye mer sliten for tiden:confused: mulig det er årstiden..men jeg pleier ikke å reagere på det :p
Så gøy de trives slik i barnehagen :) Så dumt du føler deg sliten, kanskje du trenger litt D vitamin :)
Sliten selv, men det tror jeg skyldes B12 mangelen min.
 
Back
Topp