Klagetråd

Kom endelig igjennom til NAV. De hadde behandlingstid på 8 uker, jeg har nå ventet 10. De hadde ikke begynt på saken min, så hun skulle sende purring. Kunne ta ytterligere 8 uker.
Jeg er så glad jeg et frisk og slipper å forholde meg til offentlige kontorer, annet enn under svangerskap og dette er siste!

har grått i hele dag, jeg er så sliten og utilpass. Hadde 4 timer sövn natt til söndag og håpet problemet mitt var i ferd med å bedre seg, men ble 0 timer i natt, og har i tillegg enorm sövngjeld fra en måned tilbake. Jeg har store problemer med å huske ting,og klarer nestenikke prate ordentlig. Sykehuset ringte igjen nå og vil ha meg inn i morgen for å diskutere nye nulige sövnmedisiner. orker ikke,klarer ikke, vil ikke ha noe medisin, vil bare bli ferdig med dette og sove. det er tortur. sykehuset er 20 min unna med bil, men jeg kan ikke kjöre bil, jeg er en fare i trafikken med så lite sövn og jeg klarer ikke tanke på å sitte på en buss i en time etter å ha stresset jenta mi på plass i barnehagen. Jeg håper jeg svimer av snart

har grått i hele dag, jeg er så sliten og utilpass. Hadde 4 timer sövn natt til söndag og håpet problemet mitt var i ferd med å bedre seg, men ble 0 timer i natt, og har i tillegg enorm sövngjeld fra en måned tilbake. Jeg har store problemer med å huske ting,og klarer nestenikke prate ordentlig. Sykehuset ringte igjen nå og vil ha meg inn i morgen for å diskutere nye nulige sövnmedisiner. orker ikke,klarer ikke, vil ikke ha noe medisin, vil bare bli ferdig med dette og sove. det er tortur. sykehuset er 20 min unna med bil, men jeg kan ikke kjöre bil, jeg er en fare i trafikken med så lite sövn og jeg klarer ikke tanke på å sitte på en buss i en time etter å ha stresset jenta mi på plass i barnehagen. Jeg håper jeg svimer av snart

Vet ikke hva jeg skal si, det høres helt forferdelig ut!

Kunne ikke prøvd akupunktur? Vet de kan sette sånn at man får sove? Å kan jo ta vekk endel smerter.

Men det du trenger aller mest nå er vel å få ut baby.

Uansett ønsker deg alt godt å håper virkelig du snart får hvile godt! ❤️

Åhoi :P begynne å bli mange snikere nå. Så nå er det vel noen som snart får opp mot termin, Åsså må resten av oss vente på overtid :P ikke litt misunnelig på alle de som er ferdige alt eller noe! Bare veldig!!

Må nok en gang ta glukosebelastnings test :/ synes den testen er så grusom, men får vell bare komme meg igjennom det en gang til...

Vet ikke hva jeg skal si, det høres helt forferdelig ut!

Kunne ikke prøvd akupunktur? Vet de kan sette sånn at man får sove? Å kan jo ta vekk endel smerter.

Men det du trenger aller mest nå er vel å få ut baby.

Uansett ønsker deg alt godt å håper virkelig du snart får hvile godt! ❤️
Signerer denne.
Ha selv hatt søvnvansker i svangerskapet, men det har gått i bølger så jeg har nok ikke strevet på langt nær slik som deg, Anof.
Skjønner at du ikke ønsker sovemedisin, men de gir nok ikke noe som setter ungen i fare. Jeg fikk beskjed om at det er viktig at en er fysisk og mentalt rustet til fødsel og barselperiode, og søvnmangel svekker kroppen. Jeg fikk Zopiclone, en mild innsovningstablett som er i kroppen i svært kort tid. Bruker en halv tabl. svært skjelden, og har valgt å stole på det legen sa; at det med bruk i svært korte perioder er ok og at fordelene oppveier eventuelle ulemper.
Fikk også akupunktur for søvnvansker for noen uker siden og føler det hjalp litt.
Håper uansett at du finner ei løsning som fungerer for deg. Klem

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Våknet med to høyt uønskede monster-munnsår i dag. Har ikke vært antydning til at de var på vei engang før jeg våknet. Knurrer litt. Heldigvis har jeg myye bepanthen liggende.

Begynner også å bli mektig lei av kynnere som oppfører seg prikk likt de første riene jeg hadde med førstemann. Fortsetter det sånn blir det hjemmefødsel fordi jeg ikke skjønner at det virkelig er i gang.o_O

Uff så leit, men sykehuset må jo gjøre noe for deg nå!!!

Hater å være dårlig i magen. :( har vært så løs i magen de siste 2 timene.. vært på do alt for mange ganger. :'( slitsomt

Kom endelig igjennom til NAV. De hadde behandlingstid på 8 uker, jeg har nå ventet 10. De hadde ikke begynt på saken min, så hun skulle sende purring. Kunne ta ytterligere 8 uker.
Jeg er så glad jeg et frisk og slipper å forholde meg til offentlige kontorer, annet enn under svangerskap og dette er siste!

Seriøst kan ikke ta åtte nye uker hvis du allerede har ventet i ti uker? Ja du skal være frisk for å få hjelp av NAV;)

Signerer denne.
Ha selv hatt søvnvansker i svangerskapet, men det har gått i bølger så jeg har nok ikke strevet på langt nær slik som deg, Anof.
Skjønner at du ikke ønsker sovemedisin, men de gir nok ikke noe som setter ungen i fare. Jeg fikk beskjed om at det er viktig at en er fysisk og mentalt rustet til fødsel og barselperiode, og søvnmangel svekker kroppen. Jeg fikk Zopiclone, en mild innsovningstablett som er i kroppen i svært kort tid. Bruker en halv tabl. svært skjelden, og har valgt å stole på det legen sa; at det med bruk i svært korte perioder er ok og at fordelene oppveier eventuelle ulemper.
Fikk også akupunktur for søvnvansker for noen uker siden og føler det hjalp litt.
Håper uansett at du finner ei løsning som fungerer for deg. Klem

Har prøvd soneterapi, akupunktur, valium, zyprexa og en eller annen. Jeg har ingen smerter egentlig og jeg klarer fint å slappe av. Problemet er at noe ligger i klem en plass, men virker som sykehuset VIL at det skal være en psykisk årsak. I morgen skal jeg prøve å sette hardt mot hardt og be om å slippe å gå lengre enn til termin

Huff, ja du har virkelig prøvd det meste, Anof. Og uproft av sykehuset å prøve å knytte dette til noe psykisk. Du får slå i bordet og be dem ta deg på alvor. Kan ikke forstå at de ikke skal imøtekomme deg på det å slippe å gå lengre enn til termin sånn som ting er. Krysser fingrene for at det ordner seg! :-)

Har prøvd soneterapi, akupunktur, valium, zyprexa og en eller annen. Jeg har ingen smerter egentlig og jeg klarer fint å slappe av. Problemet er at noe ligger i klem en plass, men virker som sykehuset VIL at det skal være en psykisk årsak. I morgen skal jeg prøve å sette hardt mot hardt og be om å slippe å gå lengre enn til termin
Da krysser vi fingrene for det:)

Lykke til det noen du kan ta med som kan tale din sak?

Må nok en gang ta glukosebelastnings test :/ synes den testen er så grusom, men får vell bare komme meg igjennom det en gang til...
Uff, håper kommer deg gjennom det! Jeg synes selv den var grusom, var kvalm fra før, og ble bare værre når jeg tok den. Og ikke kunne spise heller, fælt! Jeg gav klar beskjed om at jeg kom ikke til å ta flere slike for å si det slik :o

Klager over hodepine på 3. dagen :-( våknet 2 ganger i natt av det...og nå når jeg har stått opp er den der enda. Heldigvis litt bedre nå enn i går kveld, men kjenner det godt likevel :/ skulle ønske jeg hadde effekt av paracet..

Så kjedelig at det skal være sånn altså! Får du utbetalinger rett fra NAV, eller gjennom arbeidsgiver?

Back
Topp