Hvor feirer dere jul i år?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå er det 1 mnd til jul i dag. Hvor feirer dere jul i år? Er det noen som feirer hos seg selv for første gang? :) Vi feirer hos foreldrene mine med søsken og barn. Merker jeg gleder meg! :D

Vi skal være hos foreldrene mine og jeg gleder meg. Da er jeg sikret god julestemning og god mat :-D

Vi feirer hjemme, det gjorde vi i fjor også :D
I år kommer svigermor og svigerinna mi :)

Vi skal feire hos mine foreldre, sammen med mine søstre. Svigermor kommer også siden hun er alene.

Vi skal feire hos svigers og siden de bor på en annen kant av landet så blir vi borte hele julen. Det er min første jul borte fra min familie så jeg gruer meg litt. Blir sikkert greit, men kommer til å bli litt rart også...

Vi skal feire hjemme hos oss:) Får besøk av mamma, tante og onkel og mine to fettere. Gleder meg:greet008

Ikke første gangen vi feirer hjemme.

Jeg vet faktisk ikke enda, men tror det blir hos mamma. Nesten hele familien skal til syden så det blir nok bare meg og mini, mamma og søsteren min. Litt stusselig syns jeg.. men vi får gjøre det beste ut av det :-)

Vi skal være hjemme for 2. Gang med mine foreldre og en onkel. Men mannen skal på jobb på kvelden :-S. Men vi skal ha en tidlig juleaften :-P da får jo Jr. Blitt med også <3

Me skulle feira heime, men så kan ikkje pappa og dei komma. Da inviterte eg mamma, men ho inviterte heller oss til henna. Noko som egentleg funkar veldig bra ;)

Hos mine foreldre, med søs og hennes mann og barn. :) Jeg synes det er bra å reise bort. Orker ikke tanken på vasking, rydding og matlaging. Og enda mer rydding! :p

Skal feire jul hjemme hos meg. Blir hjemme alene i jula så pappa kommer hos oss.

Hos mine foreldre og så foreldrene til samboer fra 2 juledag :-)

Var hos svigers i fjor, så da blir det mamma og dem i år :)

Hjemme. Størst hus, enklest med mini og svigers er sipersjalue på mamma fordi hun bor nærmere Oss enn de gjør. Da blir de ikke grinete for at vi er hos henne i hvertfall ;) vi blir vel 14 stk tror jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Her feirer vi jul hjemme... Gjort det siden vi kjøpte hus :) Mamma, svigermor og ene broren til mannen kommer...

Hjemme! Det er så herlig å ikke skulle reise noen steder.
Det er første gang vi feirer hjemme, flytta inn i ny bolig i august, så det blir ekstra stas.
Svigers kommer til oss, de bor i gangavstand fra oss, så da kan svigerfar drikke akevitt og gå hjem:D

Nå er det 1 mnd til jul i dag. Hvor feirer dere jul i år? Er det noen som feirer hos seg selv for første gang? :) Vi feirer hos foreldrene mine med søsken og barn. Merker jeg gleder meg! :D
Vi skal også feire hos mine foreldre med søsken og barn. Vi blir en god gjeng! Gleder meg veldig, elsker jul! I fjor var vi hos hans familie, det blir liksom ikke det samme..

Back
Topp