Ja det skal du klare!Litt under 600 innlegg igjendet er faktisk under 100 om dagen! Satser på at dere er skravlete ikveld
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skal du klare!Litt under 600 innlegg igjendet er faktisk under 100 om dagen! Satser på at dere er skravlete ikveld
![]()
Ja det skal du klare!håper på å skravle litt ikveld
![]()
Får håpe det er din sjanse denne gang da!Weemen det er typisk min flaks og ikke vinne noe likevel, har aldri vunnet noe før :O
Får håpe det er din sjanse denne gang da!![]()
Hehe heldigvis mye større sjanse for å vinne her enn i lottoFår håpe det for jeg vant ikke i lotto i går heller![]()
Hehe heldigvis mye større sjanse for å vinne her enn i lotto![]()
Denne gang er det MIN turFår håpe det er din sjanse denne gang da!![]()
Denne gang er det MIN tur![]()
Ja enig i detDenne gang er det MIN tur![]()
Tja, har vært på topp 100 ganske mange ganger i alle fall. Disse ekstra fine premiene har bare vært siden august eller noe.Hehe, du har kanskje prøvd mange ganger du?![]()
Ja, det går fintJa enig i detmen hun kan vinne en liten gave
![]()
Da fortjener du å vinne denne gangenTja, har vært på topp 100 ganske mange ganger i alle fall. Disse ekstra fine premiene har bare vært siden august eller noe.
Hehe, vinner aldri noe uansettDa fortjener du å vinne denne gangen![]()
Viktig å ha troaHehe, vinner aldri noe uansettmen lever i håpet hver måned
![]()
Det er overhodet ikke sikkertViktig å ha troaen eller annen gang må det jo bli din tur
![]()
Joda! Positive tanker nåDet er overhodet ikke sikkert![]()
HeheJoda! Positive tanker nå![]()
Hehe det er typisk min flaks ogHehevinner vel noe "kjipt" hvis jeg først vinner noe hahaha
![]()
AbsoluttKrysser fingrene!bmc fortjener en stor premie etter alt strevet
![]()