TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Åja, men da er det jo greit :D har kun et par stk jeg møter kanskje 1 gang i mnd jeg, ikke veldig tidkrevende :p merklig hvordan folk forsvinner når man får barn...
De fleste av mine venner har barn, men vi er jo spredd for alle vinder.. Alle flytta for å studere og har etablert seg rundt omkring i landet. Litt synd, men slik det er..

De fleste av mine venner har barn, men vi er jo spredd for alle vinder.. Alle flytta for å studere og har etablert seg rundt omkring i landet. Litt synd, men slik det er..

Ja det er jo veldig synd da :( godt man har facebook da så man kan holde kontakten :)

Ja det er jo veldig synd da :( godt man har facebook da så man kan holde kontakten :)
Ja, det er veldig greit :) nå hadde vi planlagt jentetur til gdansk første helga i mai, sist vi fikk til noe var i 2008... Og nå er selvfølgelig ei gravid og er dermed omtrent høygravid i mai :p bah!

Ja, det er veldig greit :) nå hadde vi planlagt jentetur til gdansk første helga i mai, sist vi fikk til noe var i 2008... Og nå er selvfølgelig ei gravid og er dermed omtrent høygravid i mai :p bah!

Typisk det! Er så vanskelig å få ting til å passe med alle når det er både barn, gubber og dyr inn i bildet :p

Typisk det! Er så vanskelig å få ting til å passe med alle når det er både barn, gubber og dyr inn i bildet :p
Ja, ikke sant :p syns en av oss har vært gravid eller ammet i ett siden 2008 :p

Da blir det vanskelig å få ting til å passe ja :p og neste gang er kanskje du gravid :D
Stor fare for det! Og siste venninne i gjengen har ikke begynt enda, og hun begynner bli veldig klar :p

Jeg har forsåvidt bare 7% strøm igjen på padda! :o så er helt nødt å ta pause snart :p

Back
Topp