Skummel legetime i dag, råd ønskes

minibaby

Andre møte med forumet
Testet positivt i går,1-2 uker. Siste mens var 13 okt, eggløsning rundt 27okt, burde vært lenger på vei... Dro til lege for å sjekke, hun fant ingenting , slimhinnen var for tynn til at det egentlig var mulig med svangerskap .... Hun lurte på utafor og tok blodprøve, ny prøve på mandag for å se om hcg økte... Ligger her og lurer, skjønner ikke helt det her , noe.n med lignende erfaring? Jeg kunne ha sen s angerskap utvikling sa hun også så hvis det er veldig tidlig ville det ikke vises.. Men hvis man skal gå etter eggløsning og siste men så er jeg jo over 5 uker og da synes det jo...

Vanskelig å si.. Du kan være kortere på vei ja. Kan jo hatt eggløsning senere enn antatt. Håper du har fått svar på hcg nå?

Et befruktet egg kan ligge i dvale en periode før det begynner å utvikle seg og feste seg i slimhinnene.
Kan jo være noe sånt?

Testet du etter eggløsning, sånn at du vet 100% sikkert at du hadde El rundt 27?

Kan også være senere eggløsning.

Fått noe mer svar?

Testet positivt i går,1-2 uker. Siste mens var 13 okt, eggløsning rundt 27okt, burde vært lenger på vei... Dro til lege for å sjekke, hun fant ingenting , slimhinnen var for tynn til at det egentlig var mulig med svangerskap .... Hun lurte på utafor og tok blodprøve, ny prøve på mandag for å se om hcg økte... Ligger her og lurer, skjønner ikke helt det her , noe.n med lignende erfaring? Jeg kunne ha sen s angerskap utvikling sa hun også så hvis det er veldig tidlig ville det ikke vises.. Men hvis man skal gå etter eggløsning og siste men så er jeg jo over 5 uker og da synes det jo...
Glemte å quote innlegget ditt sånn at du ser dette:-)

Hvor sikker er du på dato for el?

Jeg testet ikke positivt før en uke etter jeg skulle hatt mens, og da sto det 1-2uker. På ul ble jeg satt en uke tilbake fra menstermin. Lett for meg å si, men prøv å slappe av med at du iallfall har fått positiv test:-)

Og 1-2 uker på testen er 3-4 uker i vanlig regning.

Back
Topp