Dritten i midten..

Tre muskuterer

Lykkelig!
Er du Nr 2 av 3? Fikk du den følelsen i barndommen?

Du som er i miden av 1 av 4, fikk du samme følelsen?

Nummer 2.... følte meg ikke som noe dritt.

jeg er den yngste i min søsken flokk, eneste jenta.. jeg føler meg fortsatt som den lille jenta.

Følte meg elsket selv om jeg var Nr 2 av tre men eneste jenta;)

Jeg er nr 3 av 4 stk og følte meg absolutt ikke som en dritt! Hadde det fantastisk i midten jeg ;)

Jeg er minst og blir fortsatt sett på som en liten dritt og det er også veldig gørrt. Min søster som er nr 3 har alltid hatt veldig problemer med at jeg kom til verden og mener sikkert hun er dritten i midten

Jeg er i midten, ble ALDRI gjort noen forskjell på oss. Hadde verdens beste barndom, en mamma som virkelig gjorde og fortsatt gjør ALT fos oss. :) Føler meg ikke som noen "dritt". :p

Jeg er i midten av 3 stk :) ikke merket noe negativt med det. :) Annet enn hvis jeg var ekkel mot lillesøstra mi, så var min bror ekkel med meg så jeg skulle kjenne åssen det var :P Hehe..

mannen er nr 2 av 5, (4 tette + en mye senere), han merket heller ikke noe. :)

Jeg er nummer to av tre, og tror de andre to av og til følte jeg var "favoritten", de sa i hvert fall det noen ganger mens vi vokste opp.

For meg var det egentlig bare en fordel å ha storesøster som banet veien for å f.eks. være oppe lenger på kveldene. Når hun først fikk lov til ting fikk jeg lov også, jeg var jo bare 2 år yngre. Og så ønsket jeg meg lillebror så utrolig fra jeg var 5 gammel. Yngstemann er 6 år yngre enn meg, så jeg var yngst ganske lenge, det kan jo være det er ganske forskjellig å være nr 2 av 3 tette, og kjønn har sikkert noe å si også.

Jeg er nummer fire av fem, men siden de to eldste flyttet ut leeeenge før oss, så følte jeg lenge at vi bare var tre unger, ergo at jeg var i midten.
Jeg var den "snille", og derfor "favoritten". :S Ikke så kult for min lillesøster.

Nr 2 av 3 :)

Nja følte meg aldri som dritten i midten, men i og med at storesøsteren min var i utdannelse og lillesøsteren min var babyen, så ble jeg nok litt tilsidesatt i enkelte situasjoner.
Men jeg tror nok jeg klarte å gjøre det til noe positivt. Ble selvstendig og tok ansvar for meg og mitt, og ikke bortskjemt og puslet rundt :)
Så det er nå bare litt sånn.

Vi hadde en gutt i barnehagen som var nummer to av tre. Enten så var han for stor til ditt eller for liten til datt. :/ Han hadde det ikke så lett alltid.

Jeg var nummer to av tre, og har virkelig vært dritten i midten :(

Er fortsatt outsideren i familien den dag idag, dog vi er en samlet gjeng.. Men jeg er liksom ikke helt med som alle de andre

Ja jeg var litt dritten i midten:p

Back
Topp