Onsdag 19. november

Så bra da! Intet nytt er godt nytt ;)

Foreldresamtalen vår var også fort gjort, hun hadde liksom ikke så mye å si annet enn at Hermine trivdes godt :p

Haha det er jo bra det :D bedre enn at dem har noe dem vil ta opp som ikke er noe positivt! vi satt jo en stund å pratet om ungene utenom arket hun hadde skrevet å da :p hadde satt av en time siden det var 2 barn :) alltid koselig med en skikkelig oppdatering :)
 
Playmo har forskjellige figurer som hører jula til; reinsdyr, nisse, slede, trær og slikt.
Lego har egentlig brann-politi-tema (midt i blinken!), men med litt juleinnslag som en tyv som stikker av med julegaver, en julenisse og litt forskjellig :)
 
Playmo har forskjellige figurer som hører jula til; reinsdyr, nisse, slede, trær og slikt.
Lego har egentlig brann-politi-tema (midt i blinken!), men med litt juleinnslag som en tyv som stikker av med julegaver, en julenisse og litt forskjellig :)

Hørtes ut som noen fine kalendere da :D
 
Playmo har forskjellige figurer som hører jula til; reinsdyr, nisse, slede, trær og slikt.
Lego har egentlig brann-politi-tema (midt i blinken!), men med litt juleinnslag som en tyv som stikker av med julegaver, en julenisse og litt forskjellig :)
De hørtes veldig fine ut! :)
 
God natt alle sammen!
Ble sen kveld her :-o
Minsten har fått vann og ny bleie, T ligger sammen med meg!
Mannen er på øvelse, så nå er det bare oss ei ukes tid fremover!
 
God natt alle sammen!
Ble sen kveld her :-o
Minsten har fått vann og ny bleie, T ligger sammen med meg!
Mannen er på øvelse, så nå er det bare oss ei ukes tid fremover!
Håper dere alle holder dere friske mens han er borte da. Typisk å bli syk mens du er alene ;)
 
Håper dere alle holder dere friske mens han er borte da. Typisk å bli syk mens du er alene ;)
I know :eek:
Og neste uke MÅ jeg jobbe veldig mye med begge emnene mot eksamen/ innlevering!
 
I know :eek:
Og neste uke MÅ jeg jobbe veldig mye med begge emnene mot eksamen/ innlevering!
Man kan heldigvis få sykemelding dersom man er alene med sykt barn! ...men er jo ikke noe man ønsker da!!!
 
I know :eek:
Og neste uke MÅ jeg jobbe veldig mye med begge emnene mot eksamen/ innlevering!
Man kan heldigvis få sykemelding dersom man er alene med sykt barn! ...men er jo ikke noe man ønsker da!!!
 
Back
Topp