Kaffe?!

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Her virker det som om snuppa ikke tåler at jeg drikker kaffe.
Hun er våken gjerne i 4-5 timer og sliter med å finne roen.
I dag har jeg holdt meg helt unna, og hun sover og er våken som "vanlig"!
Er dette kaffen?
Jeg er jo helt avhengig av noen kopper i løpet av dagen..
Noen andre som har opplevd dette?

Er desverre slik at mange Babyer blir veldig påvirket av kaffe. Altså urolige og tar tid før de sovner

Koffein gir ofte urolig baby. Jeg drikker én kopp svart te om dagen og det er maks med koffein før lille her blir urolig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drikker cola, sikkert mer enn jeg burde, men han reagerer desverre ikke på det (hadde vært greit med en konkret årsak til å slutte å drikke i ukedagene)

Jeg drikker cola, sikkert mer enn jeg burde, men han reagerer desverre ikke på det (hadde vært greit med en konkret årsak til å slutte å drikke i ukedagene)

Vær glad du ;) her kan jeg ikke drikke Pepsi Max :( triste saker! Kommer aldri til å være avvent! Folk sier at det verste suget gir seg etter et par dager- tull sier jeg! 14 dager nå og jeg har like lyst på om ikke mer nå ;) :P

Har ikke merket noe på kaffe heldigvis :) Har lest at det skal ganske store mengder til før det går i melka. Men alle er forskjellige!

Kan drikke så lite som en halv kopp og det virker som lillemann reagerer på det. Blir vanskelig å få til å sovne og sover dårlig den natta.. Nå som jeg ikke lengre ble kvalm bare av lokta :-( Koffeinfri kaffe funker ok da! :-)

Vær glad du ;) her kan jeg ikke drikke Pepsi Max :( triste saker! Kommer aldri til å være avvent! Folk sier at det verste suget gir seg etter et par dager- tull sier jeg! 14 dager nå og jeg har like lyst på om ikke mer nå ;) :P

De to første ukene rørte jeg ikke brus, trodde også suget skulle gi seg, men nope!

Her styrer jeg 100% unna koffein og drikker kun fruktte, vann og melk. Her er han rooooolig om natta, våkner kun for mat. Men fy søren jeg savner kaffe... :(

Her styrer jeg 100% unna koffein og drikker kun fruktte, vann og melk. Her er han rooooolig om natta, våkner kun for mat. Men fy søren jeg savner kaffe... :(
Hvor får du kjøpt fruktte? :)

Hvor får du kjøpt fruktte? :)
Helsekosten :) Jeg kjøper merket som heter London Herb ett eller anna. Pukka er også koffeinfri, men der er det både fruktteer og sorte teer - og sort te er vissnok ikke bra for ammingen...
Nypete fra dagligvarebutikken er koffeinfri :)

Helsekosten :) Jeg kjøper merket som heter London Herb ett eller anna. Pukka er også koffeinfri, men der er det både fruktteer og sorte teer - og sort te er vissnok ikke bra for ammingen...
Nypete fra dagligvarebutikken er koffeinfri :)
Takk for tips!:) da skal jeg handle meg noe te:D

Husk at koffein kan sitte i kroppen til en baby opptil 80timer, så du må holde deg vekke fra kaffe hvertfall 3 døgn om du skal finne ut om det er det babyen reagerer på!

Back
Topp