Hyppighet på måltider

Beths

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Er det noen andre som opplever at baby vil die sjeldnere nå? (Hun er 3,5 mnd)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er vel normalt :) Her har det gått andre veien. Hyppigere måltider nå enn før. På dagtid ihvertfall.

Her er det mer sjeldent. Før 8 ganger i døgnet, nå 5-6 ganger i døgnet. Hun er 4 mnd.

Her e det forsatt det samme på dagen. Men ligger hyppigere på kveld og natt. Ca 13 uker

Mindre på dagen nå! 13 uker
Ja det er om dagen det er sjeldnere her også. Natta er det kanskje litt oftere nå. Hvertfall de par siste dagene. Er redd hun får i seg for lite og at produksjonen min vil gå ned..

Ja det er om dagen det er sjeldnere her også. Natta er det kanskje litt oftere nå. Hvertfall de par siste dagene. Er redd hun får i seg for lite og at produksjonen min vil gå ned..

Jeg har begynt å legge henne til oftere på dagen, går rundt i huset mens jeg holder på for da stritter hun ikke imot :p og bare etter ett par dager nå er produksjonen tatt seg betraktelig opp :) pumper også før jeg legger meg og det hjelper veldig på :)

Begge mine var også sånn, tror deter veldig typisk for alderen =)

Og så snudde det plutselig og i dag har hun spist titt og ofte uten å sutre. Rart. Håper det blir mindre mating i natt da :)

Back
Topp