Onsdag 19. november

Hallo!

Nå har jeg fått gjort ferdig kalenderen til Hermine så den er klar før vi reiser. Ble mer enn nok til 24 dager :p

Ser litt på tv og slapper av nå før Hermine kommer hjem, hun ble hentet av svigers i bhg idag og har spist middag der ;)

Fikk mail idag om at de enda ikke har funnet sensor til masteren min :eek: Behøver iallfall ikke å bekymre meg for at eksamen blir før/mens vi er sørpå :p Jaja, det ordner seg vel.

Siden jeg tydeligvis får litt fri i neste uke tror jeg Hermine skal få fri hele uken. Vi reiser tidlig fredag, og dersom vi skal reise må alle være helt friske. William er veldig mottakelig for infeksjoner, så ingen med virus slipper inn hos dem. Like greit å holde Hermine unna bhg i neste uke da siden det går alt mulig der om dagen :p
 
Meget lite produktiv dag på meg :-o
I morgen må jeg jobbe på skolen, for her hjemme får jeg ikke gjort noe :(
Fetter S ble med oss hjem fra skolen i dag, og vi har spist deilig fiskemiddag!
Minsten er sliten, og slapper av med tidlig barne-tv mens de store leker oppe :)
Kjenner til den der med "hjemmejobbing" :p Særdeles lite effektivt!
 
God dagen på dere :)

Opp kl 7 idag :) da var Leoh klar og sto å hoppa i senga og slo til lampa mi som står på nattbordet :p vet ikke hvor mange ganger jeg har måtte skifte lyspære på den lampa etter at han deiser den u gulvet:p;)

Idag skal mamma hente Emira og Liana :) og jeg skal i samtale i bhgen for Liana og Leoh..og tar med meg Leoh hjem etter det;)

Sambo har fri fram til mandag :) så han har startet med å vaske vinduer, mens jeg sitter med teppe, fyr i ovnen, kaffe og en sjokolade-croissant :p:D haha

Ha en fin dag :)
Herlig når foreldre vil hente ungene i bhg! Samme som her ;)
 
Ble vekket 5.30, men fikk lagt meg på sofaen og halvsov, mens Wael så på barne-tv. Mina våknet 7 30. Deilig.

I morgen er det eksamen, og jeg får snart magesår. Har så gullfisk hukommelse, og er så redd for å stryke. Uff..
Ungene må leveres til 7.15 i morgen. Kjipt... :-(
Masse lykke til i morgen!

Det går nok så bra så :)
 
Hallo!

Nå har jeg fått gjort ferdig kalenderen til Hermine så den er klar før vi reiser. Ble mer enn nok til 24 dager :p

Ser litt på tv og slapper av nå før Hermine kommer hjem, hun ble hentet av svigers i bhg idag og har spist middag der ;)

Fikk mail idag om at de enda ikke har funnet sensor til masteren min :eek: Behøver iallfall ikke å bekymre meg for at eksamen blir før/mens vi er sørpå :p Jaja, det ordner seg vel.

Siden jeg tydeligvis får litt fri i neste uke tror jeg Hermine skal få fri hele uken. Vi reiser tidlig fredag, og dersom vi skal reise må alle være helt friske. William er veldig mottakelig for infeksjoner, så ingen med virus slipper inn hos dem. Like greit å holde Hermine unna bhg i neste uke da siden det går alt mulig der om dagen :p
Det blir spennende å reise nedover da :)
Jeg fikk kalendere til ungene i posten i dag. Fiks ferdig :p
Jeg orket ikke tanken på å ordne to kalendere.
 
Det blir spennende å reise nedover da :)
Jeg fikk kalendere til ungene i posten i dag. Fiks ferdig :p
Jeg orket ikke tanken på å ordne to kalendere.
Sign deg på kalenderene. Orket ikke sjæl, og ikke har jeg ideer nok til hva man skal kjøpe.... :p
 
Begge ungene sov fra før kl 19!
Jeg stelte minstemann først, så leste jeg en bok for dem begge og sang for minsten mens T var på badet og kledde av seg, sa god natt og gikk ut. Jeg hørte han styre litt mens vi var på badet, men når vi var ferdige hadde han jammen meg sovnet :)
Så da ble det litt lesing alene med T før han sloknet i vår seng :)
Nå skal jeg rydde litt, og så se serie helt til jeg skal legge meg!
 
Hallo!

Nå har jeg fått gjort ferdig kalenderen til Hermine så den er klar før vi reiser. Ble mer enn nok til 24 dager :p

Ser litt på tv og slapper av nå før Hermine kommer hjem, hun ble hentet av svigers i bhg idag og har spist middag der ;)

Fikk mail idag om at de enda ikke har funnet sensor til masteren min :eek: Behøver iallfall ikke å bekymre meg for at eksamen blir før/mens vi er sørpå :p Jaja, det ordner seg vel.

Siden jeg tydeligvis får litt fri i neste uke tror jeg Hermine skal få fri hele uken. Vi reiser tidlig fredag, og dersom vi skal reise må alle være helt friske. William er veldig mottakelig for infeksjoner, så ingen med virus slipper inn hos dem. Like greit å holde Hermine unna bhg i neste uke da siden det går alt mulig der om dagen :p

Å så dere skal besøke dem? :) satt å tenkte på og lurte litt på om hvordan det går med dem? :)
Blir dere borte lenge eller?
 
Herlig når foreldre vil hente ungene i bhg! Samme som her ;)

Ja det liker jeg godt :D har blitt lite av det i høst da..for Liana har vært så redd for hunden dems! Men den har roet seg, og Liana er ikke så redd lenger. Hvertfall så lenge hunden ikke løper etter hun :p (det skjer bare når Liana løper for å komme seg unna hun)..

Så håper det blir oftere henting, for jentene koser seg sånn hos bestemor :D
 
Begge ungene sov fra før kl 19!
Jeg stelte minstemann først, så leste jeg en bok for dem begge og sang for minsten mens T var på badet og kledde av seg, sa god natt og gikk ut. Jeg hørte han styre litt mens vi var på badet, men når vi var ferdige hadde han jammen meg sovnet :)
Så da ble det litt lesing alene med T før han sloknet i vår seng :)
Nå skal jeg rydde litt, og så se serie helt til jeg skal legge meg!

Åh det er så godt når ting går så lett :D
 
Samtalen i bhgen gikk veldig bra :) var ikke noe spesielt å ta opp (noe jeg heller ikke trodde) :) dem styrer på og er aktive hele dagen! Og dem var enige om at Leoh er ekstremt opptatt av biler!:p han leker kun med det her hjemme også.. hehe.. evt ball da.. men resten av lekene bare kikker han på i en kort stund ;) ellers er det to veldig blide unger som ikke er redd for å vise hva dem føler:p hissigproppene til mamma det tenker jeg!;)

Vi ble også enige om å se an soving når det kommer til Liana.. hun har ikke sovet på dagtid siden torsdag, og bare turner, synger og skravler i senga..hehe.. jeg sa at vi heller kan prøve å la hun sove etter behov..som hvis natten har vært litt dårlig eller om hun virker sliten :)

Barna sover nå, og jeg skal glo litt på boksen! Fikk burn av sambo idag:D hehe..

Hva gjør dere?:)
 
Ja :D
Og så koselig når de er trøtte og slappe, men likevel holder ut å bli lest en hel bok for sammen! :D

Ja veldig koselig :) akkurat passe trøtt ;) hehe..
 
Det blir spennende å reise nedover da :)
Jeg fikk kalendere til ungene i posten i dag. Fiks ferdig :p
Jeg orket ikke tanken på å ordne to kalendere.
Jeg vil nesten påstå at dette krevde like lite som å hente en kalender på posten :p Var bare å fordele Duplo i posene, kjapt og enkelt :D

Ja, det blir morro! Vi skal feire bursdag til kusine N på lørdag og dåp på søndag :) Klart vi må være friske da!!!
 
Å så dere skal besøke dem? :) satt å tenkte på og lurte litt på om hvordan det går med dem? :)
Blir dere borte lenge eller?
Vi skal reise i dåp, skal jo være faddere ;)

Blir bare fra fredag til mandag da, mannen kunne ikke ta så mye fri og jeg skal jo ha eksamen.

Kan oppdatere litt på secret om han ;)
 
Samtalen i bhgen gikk veldig bra :) var ikke noe spesielt å ta opp (noe jeg heller ikke trodde) :) dem styrer på og er aktive hele dagen! Og dem var enige om at Leoh er ekstremt opptatt av biler!:p han leker kun med det her hjemme også.. hehe.. evt ball da.. men resten av lekene bare kikker han på i en kort stund ;) ellers er det to veldig blide unger som ikke er redd for å vise hva dem føler:p hissigproppene til mamma det tenker jeg!;)

Vi ble også enige om å se an soving når det kommer til Liana.. hun har ikke sovet på dagtid siden torsdag, og bare turner, synger og skravler i senga..hehe.. jeg sa at vi heller kan prøve å la hun sove etter behov..som hvis natten har vært litt dårlig eller om hun virker sliten :)

Barna sover nå, og jeg skal glo litt på boksen! Fikk burn av sambo idag:D hehe..

Hva gjør dere?:)
Så bra da! Intet nytt er godt nytt ;)

Foreldresamtalen vår var også fort gjort, hun hadde liksom ikke så mye å si annet enn at Hermine trivdes godt :p
 
Jeg vil nesten påstå at dette krevde like lite som å hente en kalender på posten :p Var bare å fordele Duplo i posene, kjapt og enkelt :D

Ja, det blir morro! Vi skal feire bursdag til kusine N på lørdag og dåp på søndag :) Klart vi må være friske da!!!
Ja, jeg vet, jeg har gjort det slik tidligere og :) Ett år fikk Teodor en bøtte med treklosser fordelt i 24 pakker :p Han syntes det var utrolig spennende selvom han etter noen dager skjønte hva han fikk :p
Og så synes jeg egentlig slike ferdigkalendere er kjedelige, og vurderer å pakke ut alt og pakke inn på nytt, men det blir litt for dumt. Kjøpte akkurat de fordi de hadde juletema, noe jeg ønsket for dem i år :)
 
Ja, jeg vet, jeg har gjort det slik tidligere og :) Ett år fikk Teodor en bøtte med treklosser fordelt i 24 pakker :p Han syntes det var utrolig spennende selvom han etter noen dager skjønte hva han fikk :p
Og så synes jeg egentlig slike ferdigkalendere er kjedelige, og vurderer å pakke ut alt og pakke inn på nytt, men det blir litt for dumt. Kjøpte akkurat de fordi de hadde juletema, noe jeg ønsket for dem i år :)
Hvilke kalendere har du kjøpt?
 
Vi skal reise i dåp, skal jo være faddere ;)

Blir bare fra fredag til mandag da, mannen kunne ikke ta så mye fri og jeg skal jo ha eksamen.

Kan oppdatere litt på secret om han ;)

Ja stemmer det :D så moro da :)
 
Back
Topp