Onsdag 19. november

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Minsten våknet på slaget kl 6 i dag og skulle ikke sove mer.
Så da satt han i sengen vår og så litt film til vi stod opp kl 7.
Ungene er sendt av gårde og jeg spiser endelig frokost. I dag må jeg jobbe endel før jeg skal hente T og hente pakker på posten.
Ha en fin dag :D
 
Ble vekket 5.30, men fikk lagt meg på sofaen og halvsov, mens Wael så på barne-tv. Mina våknet 7 30. Deilig.

I morgen er det eksamen, og jeg får snart magesår. Har så gullfisk hukommelse, og er så redd for å stryke. Uff..
Ungene må leveres til 7.15 i morgen. Kjipt... :-(
 
Ble vekket 5.30, men fikk lagt meg på sofaen og halvsov, mens Wael så på barne-tv. Mina våknet 7 30. Deilig.

I morgen er det eksamen, og jeg får snart magesår. Har så gullfisk hukommelse, og er så redd for å stryke. Uff..
Ungene må leveres til 7.15 i morgen. Kjipt... :-(
Du, pust - dette klarer du! :D
 
Takk :-D
Jeg håper det.... Bare så kjipt hvis alt går dårlig :-(

Har du eksamen snart?
Du må bare gjøre det du kan og håpe på det beste :)

Jeg har hjemmeeksamen 1-5.desember og en innlevering den 12. desember med et essay vi har jobbet med hele semesteret. Begge har ca 10-12-siders omfang.
 
Du må bare gjøre det du kan og håpe på det beste :)

Jeg har hjemmeeksamen 1-5.desember og en innlevering den 12. desember med et essay vi har jobbet med hele semesteret. Begge har ca 10-12-siders omfang.
Oi, det er ganske heftig.
Mer enn meg hehe...
Lykke til. Håper du klarer det bra :)

Ja, man må nesten bare gjøre sitt beste og håpe man står :-D
 
Oi, det er ganske heftig.
Mer enn meg hehe...
Lykke til. Håper du klarer det bra :)

Ja, man må nesten bare gjøre sitt beste og håpe man står :-D
Ja det er endel, men Essayet har jeg hatt i bakhodet hele semesteret da og jeg synes problemstillingen jeg endte på er utrolig spennende -derfor tror jeg det nesten kan være vanskeligst å begrense seg og å få ned alt jeg vil på 10 sider :p
Hjemmeeksamen gruer jeg meg litt til, for det emnet er litt tungt, men det går nok greit :)
 
Hallo :)

Her våkna vi begge to kl 07.30, eller jeg våkna litt før Hermine :eek: :p

VI kosa oss med vennebyen og frokost og så leverte jeg Hermine kl 09.30. Er så deilig å endelig kunne levere henne seint uten problemer :)

Nå skal jeg ordne meg og hente ei venninne som er sykemeldt pga kreft, så skal vi kjøre ut av byen og til den bygdekafèen jeg og mannen var på forrige helg :) Det er så koselig der ute, en bitteliten koselig butikk som selger alt mulig og nydelige hjemmebakte kaker ;)
 
Ja det er endel, men Essayet har jeg hatt i bakhodet hele semesteret da og jeg synes problemstillingen jeg endte på er utrolig spennende -derfor tror jeg det nesten kan være vanskeligst å begrense seg og å få ned alt jeg vil på 10 sider :p
Hjemmeeksamen gruer jeg meg litt til, for det emnet er litt tungt, men det går nok greit :)
10 sider er ganske lite når man skriver om noe spennende ja :p
 
Hallo :)

Her våkna vi begge to kl 07.30, eller jeg våkna litt før Hermine :eek: :p

VI kosa oss med vennebyen og frokost og så leverte jeg Hermine kl 09.30. Er så deilig å endelig kunne levere henne seint uten problemer :)

Nå skal jeg ordne meg og hente ei venninne som er sykemeldt pga kreft, så skal vi kjøre ut av byen og til den bygdekafèen jeg og mannen var på forrige helg :) Det er så koselig der ute, en bitteliten koselig butikk som selger alt mulig og nydelige hjemmebakte kaker ;)
Så hyggelig av deg å ta henne med dit, høres velidg koselig ut!
 
10 sider er ganske lite når man skriver om noe spennende ja :p
Ja! :D
Vi skulle jo skrive et utkast tidlig i høst, på 4-5 sider, og jeg har jo det å skrive ut fra. Så det blir egentlig bare å utdype punktene der bedre!
 
Ble vekket 5.30, men fikk lagt meg på sofaen og halvsov, mens Wael så på barne-tv. Mina våknet 7 30. Deilig.

I morgen er det eksamen, og jeg får snart magesår. Har så gullfisk hukommelse, og er så redd for å stryke. Uff..
Ungene må leveres til 7.15 i morgen. Kjipt... :-(

Skjønner godt at du gruer deg! Men jeg har troen på at du vil klare det ;) du har jo gjort det så bra til nå :)
 
God dagen på dere :)

Opp kl 7 idag :) da var Leoh klar og sto å hoppa i senga og slo til lampa mi som står på nattbordet :p vet ikke hvor mange ganger jeg har måtte skifte lyspære på den lampa etter at han deiser den u gulvet:p;)

Idag skal mamma hente Emira og Liana :) og jeg skal i samtale i bhgen for Liana og Leoh..og tar med meg Leoh hjem etter det;)

Sambo har fri fram til mandag :) så han har startet med å vaske vinduer, mens jeg sitter med teppe, fyr i ovnen, kaffe og en sjokolade-croissant :p:D haha

Ha en fin dag :)
 
God dagen på dere :)

Opp kl 7 idag :) da var Leoh klar og sto å hoppa i senga og slo til lampa mi som står på nattbordet :p vet ikke hvor mange ganger jeg har måtte skifte lyspære på den lampa etter at han deiser den u gulvet:p;)

Idag skal mamma hente Emira og Liana :) og jeg skal i samtale i bhgen for Liana og Leoh..og tar med meg Leoh hjem etter det;)

Sambo har fri fram til mandag :) så han har startet med å vaske vinduer, mens jeg sitter med teppe, fyr i ovnen, kaffe og en sjokolade-croissant :p:D haha

Ha en fin dag :)
Gikk det bra på samtale? :)
Så deilig at mannen har fri
 
Meget lite produktiv dag på meg :-o
I morgen må jeg jobbe på skolen, for her hjemme får jeg ikke gjort noe :(
Fetter S ble med oss hjem fra skolen i dag, og vi har spist deilig fiskemiddag!
Minsten er sliten, og slapper av med tidlig barne-tv mens de store leker oppe :)
 
Gikk det bra på samtale? :)
Så deilig at mannen har fri

Gikk veldig bra og fikk mye skryt av dem begge :D og morsomt å høre mer om hva Liana og Leoh gjør i barnehagen om dagene :)
 
Meget lite produktiv dag på meg :-o
I morgen må jeg jobbe på skolen, for her hjemme får jeg ikke gjort noe :(
Fetter S ble med oss hjem fra skolen i dag, og vi har spist deilig fiskemiddag!
Minsten er sliten, og slapper av med tidlig barne-tv mens de store leker oppe :)

Kan tenke meg det er vanskelig å få gjort skolearbeid hjemme ja.. veldig enkelt å styre med andre ting :p

Middagen så god ut :D har aldri laget det selv..hehe..
 
Back
Topp