4 mnd, vekt og lengde

Selve fødselen var nok egentlig veldig grei, men utgangspunktet mitt var ganske spesielt (for første fødsel var veldig enkel og rimelig lite smertefri) så derfor ble kontrasten veldig stor. Også er det ofte mer intenst når man blir igangsatt, siden det ofte blir en framskyndet prosess.
Hvordan mer intens? Pga drypp?
 
På tre uker har mini lagt på seg en kg og vokst tre cm :eek: er nå 68 og 9,2. Fineste tjukkasen ever <3
Hihi, så hærlig:) stor og god gutt! Gøy å høre han ligger godt an motorisk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi, så hærlig:) stor og god gutt! Gøy å høre han ligger godt an motorisk!


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja. Klumpen min ;) Ja. Noe må vi få ha også. Hihi. Som helsesøster sa. Siden han sover så lite så trener han mer :p
 
Nei det er noen slike også:eek: har du prøvd alt?:/


Sent from my iPhone using BV Forum
Nja. Vet ikke?. :p ikke skrikekur ect.. Veldig ikke meg. Ellers bar jeg han i sjal når han var liten. Men orker ikke det nå. Som du sikkert skjønner :p
 
Nja. Vet ikke?. :p ikke skrikekur ect.. Veldig ikke meg. Ellers bar jeg han i sjal når han var liten. Men orker ikke det nå. Som du sikkert skjønner :p
Nei skrikekur ville jeg også holdt meg LANGT unda.. Jeg mener sovesteder, med radio/musikk/lydbok, innsvøpt, med kosefille osv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei skrikekur ville jeg også holdt meg LANGT unda.. Jeg mener sovesteder, med radio/musikk/lydbok, innsvøpt, med kosefille osv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Åja. Jada. Hihi.. Alt sånt er forsøkt :D stille, med lyd , musikk, hvitt støy, dobbeltsenga, vogn , huske, vippestol, på puppen og i det hele tatt :p
 
Åja. Jada. Hihi.. Alt sånt er forsøkt :D stille, med lyd , musikk, hvitt støy, dobbeltsenga, vogn , huske, vippestol, på puppen og i det hele tatt :p
Bra du har prøvd alt, frustrerende ingenting hjelper:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp