Så lettet "bukplastikk"

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
Endelig!

Etter å ha tenkt og vurdert dette i flere år, gjennomførte jeg endelig full bukplastikk for en uke siden.
Har jo ikke sett resultatet ennå, men så deilig å ha blitt kvitt bolledeigen og den hengende huden.
Glad jeg torde!!

:)

Bare pass på å ikke bli gravid igjen med det første, det kanødeleggeresultatet.

Så bra at du er fornøyd :)

Så bra at du er fornøyd:) det skal jeg også gjøre når jeg er ferdig med barn :)

Jeg gjorde dette for 5 år siden. Betalte 49 000,- da var det med fettsuging av hoftene i tillegg.
Litt surt når fastlegen min etterpå sa jeg fikk selve bukplastikken dekket pga for mye hud som ga utslett.
Så dere som vil, undersøk om dere kan få noe dekket før dere går privat :/

For å svare på spørsmålene:

Jeg sjekket om jeg fikk det dekket offentlig først (det tok halvannet år!!) men gjorde dessverre ikke det. Reglene der var visst skjerpet inn. Derfor ble det privat.

Betalte 40.000 kr (fast sum, uansett om det var sying av magemuskler, fettsuging osv)
Operasjonen tok ca 4 timer, og alt gikk så fint. Har ikke hatt noe særlig vondt, men har jo fått med mye smertestillende. Er i dag på dag 4, og har hver dag sittet og sett på tv og lest bok. Man blir ganske "ute av drift" da, så må ha hjelp til f.eks. å gå på do.

Er veldig fornøyd :)

(og er DEFINITIVT ferdig med å få barn, ja!!)

Tok det selv for 3 år siden. Betalte selv 45 000 inkl fettsuging av flanker + sying av magemuskler :)

Enste som var vondt fra dag en og de første 5 ukene var ryggen. Å ikke kunne reise seg opp gjorde at jeg fikk utrolig vond rygg. Men etter 5 uker klarte jeg å gå oppreist.. hehe . Ellers ingen plager. Ganske varierende åssen smerte en kan få :)

Masse info på forumet BUKPLASTIKK.COM :)

Drømmer om dette selv etter dette svangerskapet. Er så lei av hengemage som svetter :p men det er myye penger.... Og hvordan klarer man hverdagen etter operasjonen? Her blir der jo tre unger å ta seg av.

Drømmer om dette selv etter dette svangerskapet. Er så lei av hengemage som svetter :p men det er myye penger.... Og hvordan klarer man hverdagen etter operasjonen? Her blir der jo tre unger å ta seg av.

Ja, det er mye penger....men på den annen side: man investerer jo så mye mange ganger i eks kjøkken og bad...så om dette er noe som plager deg skikkelig og går utover livskvaliteten, så bør man jo kanskje vurdere og prioritere det...

Man blir ganske satt ut "hjelpeløs" etter operasjonen, så er avhengig av hjelp. Om du har familie i nærheten kan du jo lage en plan sammen med dem :)

Back
Topp