Blodgiving og sår hals

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg skal gi blod for første gang neste uke, men jeg er litt sår i halsen. Ikke slik at det er et ptoblem, det bare klør litt. Kan jeg gi blod da? Om jeg blir verre så regner jeg med at jeg ikke kan gi, men jeg lurer litt på om dette er skjønn, eller om sår hals er sår hals uansett.

Tror ikke de vil at du skal gi da! Er mange med nedsatt immunforsvar som får blodoverføring, og det skal ikke mye til for de å bli syke. Mener du skal ha vært helt frisk i så så mange uker før blodgivning! Men ring med de å hør på mandag så får du et sikkert svar :)

Tror ikke de vil at du skal gi da! Er mange med nedsatt immunforsvar som får blodoverføring, og det skal ikke mye til for de å bli syke. Mener du skal ha vært helt frisk i så så mange uker før blodgivning! Men ring med de å hør på mandag så får du et sikkert svar :)
Ja jeg var litt redd for det. Får ringe og høre, men du har sikkert rett.

Nei da får jeg bare utsette timen :(
Kjipt for meg, men jeg er veldig glad for at de er strenge på hvem som får gi blod :)
Ja de må desverre være så strenge.. Er jo snakk om alvorlig syke mennesker som skal få det. Og selv om du ikke føler deg særlig syk, så har du nok et virus i kroppen.

Husk å meld deg som benmargsdonor også Vær så snill, gjør det

Back
Topp