Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker å ta det en gang i året jeg.
Kan man velge det?
Kan jeg spørre hvorfor?Jeg har aldri tatt det.. Vil ikke
Jepp det kan du.. Har totalt sperrer for å blotte underlivet så det gjør jeg ikke så lenge jeg ikke absolutt "må"....Kan jeg spørre hvorfor?![]()
Ja det er jo fear nokJepp det kan du.. Har totalt sperrer for å blotte underlivet så det gjør jeg ikke så lenge jeg ikke absolutt "må"....
Er ikke så redd for den type kreft heller i grunnen. Er uansett større fare for brystkreft for det har vi hatt i familien. Så skulle jeg tatt en kreft undersøkelse hadde jeg heller valgt å be om mammografi.
Dersom det ligg livmorkreft i familien skal det tas kvart år. Det samme gjeld visse sjukdommar eller om du har hatt celleforandring over tid osv.
Det har jeg aldri fått beskjed om, tar hvert 3 år når jeg husker det. Og her har min mor og pappa sin søster begge hatt livmorhalskreft.
Det har jeg aldri fått beskjed om, tar hvert 3 år når jeg husker det. Og her har min mor og pappa sin søster begge hatt livmorhalskreft.