Ta ut nyfødtinnlegg bilstol?

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Når tar man ut nyfødtinnlegget i bilstolen? Har noen av dere gjort det?

Ja, det gjorde vi når hu var 9 uker ellerno. Ble jo så trangt :)

Han brukte vel det i 4-5 uker... Da fikk han ikke plass i setet med innlegget i.

Dere som har tatt det ut. Er det maxicosi?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi har tatt ut for 2 (?) uker siden.. Begynte å bli trangt.. Men vi har to delt, så bare den som støtter hode vi har tatt ut.

Vi har Besafe izi go, og ikke noe behov for å ta ut innlegget enda virker det som.

Sniker fra september. På maxi cosi er det en liten pute som barnet sitter på som kan tas ut uten å fjerne hele innlegget. Hvis du bare tar bort den er det fortsatt støtte til hodet og kroppen.

Sniker fra september. På maxi cosi er det en liten pute som barnet sitter på som kan tas ut uten å fjerne hele innlegget. Hvis du bare tar bort den er det fortsatt støtte til hodet og kroppen.
På vår mener jeg å huske at den puten henger fast? Må sjekkes. Uten innlegget tror jeg ikke hodet sitter så støtt som det skal?

På vår mener jeg å huske at den puten henger fast? Må sjekkes. Uten innlegget tror jeg ikke hodet sitter så støtt som det skal?

Er det cabriofix du har? Mulig det er annerledes på pebble. På vårt er det i hvert fall mulig å bare ta ut den skumgummien som er under rompa i nyfødtinnlegget.

Bør ha hodestøtten i nyfødtinnlegget til de små har kontroll på hodene sine :)

Vi tok ut skumgummien under rompa for et par måneder siden, og må nok ta resten av innlegget ganske snart. Maxicosi cabriofix.

Tok det ut når han ikke fikk plass i setet/ vi ikke fikk justert selene ordentlig =)

Vi tok vekk puta under rompa her om dagen. Det ble bedre mtp selene over skuldra. Har maxi cosi pebbles. Har sånn kjørepose og den tar jo og litt plass.

Back
Topp