Fine mammaklær

Lizzy123

Andre møte med forumet
Det nærmer seg jo jul og det betyr pyntetid - noen som har tips til hvor man kan handle litt fine mammaklær? Enten i Oslo eller på nettet.

Foreløpig har jeg saumfart:

Mamalicious.no
laredoute.no
zalando.no

H&M, Cubus og Lindex har jo INGENTING fint :eek: Haha!

Vet ikke om så mange ande merker enn de du har nevnt der, men det ligger et par mamma butikker oppi majorstuekrysset. For min del har jeg heller begynt å selge unna mammaklærne mine:)

Da skal jeg ta meg en tur til Majorstuen :) Har termin 29. des, men regner med å gå til ut i januar, så her må det handles finklær til høytiden! ;)

Har ingen planer om å kjøpe noe nytt med termin så tett opp mot jul, tilfeldigvis har jeg vært ganske stor for et par år siden. Å har endel pen klær fra den tiden. Så kan i nøden bruke noe av det til jul :P men lyst å bare gå i pysj hele jula vis jeg fremdeles er gravid!

Har du sjekket ut asos.com? Er jo fra utlandet da, men de har en del fine kjoler i alle fall :)

Kan det være en ide å etterspørre det på en salgsside?
Er inne på en lokal til salgsside for barnetøy og utstyr, og ser at det stadig selges pent gravidetøy og særlig kjoler i alskens størrelser og fasonger til gravide. Blir jo som regel ikke brukt mange gangene. :)

Man får på seg veldig fine vanlige klær å:) jeg har kjøpt julekjole som ikke er mammakjole

Ja, for så vidt. Er bare det at jeg er høy fra før av, så redd mange av kjolene blir for korte når de skal over magen min nå også. Haha.

Jeg får bare ta en titt rundt. Takk for mange gode innspill! :)

Ja, for så vidt. Er bare det at jeg er høy fra før av, så redd mange av kjolene blir for korte når de skal over magen min nå også. Haha.

Jeg får bare ta en titt rundt. Takk for mange gode innspill! :)
Jeg har veldig god erfaring med kjolene fra merket Vila :) De er helt fantastiske å bruke når man er gravid, og veldig fine:) Vet ikke hvor høy du er jeg, men jeg er 170 å de blir ikke korte på meg:)

Jeg har veldig god erfaring med kjolene fra merket Vila :) De er helt fantastiske å bruke når man er gravid, og veldig fine:) Vet ikke hvor høy du er jeg, men jeg er 170 å de blir ikke korte på meg:)

Jeg er 177 :) Så ikke så lett når nå magen trenger noen cm extra også :D

Har en kjole med et snitt som gjør at magen får plass uansett om det er før eller etter fødsel som ikke er mamma kjole;)

Back
Topp