Må sei meg enig. Klare absolutt ikkje ta valget uten å v i situasjonen.Vanskelig å vite når en aldri har vært i situasjonen.. Begge deler høres umulig ut for meg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må sei meg enig. Klare absolutt ikkje ta valget uten å v i situasjonen.Vanskelig å vite når en aldri har vært i situasjonen.. Begge deler høres umulig ut for meg..
Nei, og om jeg ikke hadde blitt frarådet av leger om å bli gravid på ny så hadde jeg heller ikke tatt abort. Det er svært få som dør av et svangerskap, så jeg mener det fortsatt hadde vært verdt det!Man vet jo ikke om man blir dårlig før man er i svangerskapet da. Kan jo være forskjellig fra gang til gang og det![]()
Nei, og om jeg ikke hadde blitt frarådet av leger om å bli gravid på ny så hadde jeg heller ikke tatt abort. Det er svært få som dør av et svangerskap, så jeg mener det fortsatt hadde vært verdt det!
Enig!Må si jeg er ganske sjokkert over hvor mange som velger abort fremfor adopsjon. Forstår at det må være fryktelig vanskelig å gi fra seg barnet sitt, men i mitt hode er det da mye verre å ta livet av det?? Kan ha forståelse for de som blir fryktelig dårlige, men da tenker jeg sånn på helsa løs dårlig.
Kan ikke se at det skulle være noen grunn god nok for at jeg ikke skulle kunne ta vare på barnet mitt selv, men om jeg måtte velge ville jeg definitivt latt noen andre få føle på gleden av å bli foreldre. Det ville nok være usannsynlig vanskelig, men likevel så verdt det.
Jeg syns begge alternativer er helt utenkelig. Ikke noe valg er lettere enn det andre i min verden.
Sign.Ingen av delene! Hadde aldri klart noen av dem.
Signerer denne.Vanskelig å vite når en aldri har vært i situasjonen.. Begge deler høres umulig ut for meg..