Noen tips angående visning!

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Hei!

Nå har det seg slik at jeg skal på visning på et hus til leie. Dette huset er helt perfekt for meg og min partner. Det er HELT PERFEKT.

Jeg skal på visning i dag (Han er offshore), og jeg vet at det er noen før meg som skal på visning.

Hva kan jeg si for å få dem til å velge oss? Vi er sikre betalere, begge i full jobb.
Jeg blir fort litt nervøs på visninger og slikt. Så trenger litt tips. Hva kan jeg si for at han skal tippe over på oss? Hvis vi ikke får dette huset, så blir jeg oppriktig lei meg!

Vanskelig å si da jeg ikke vet hva han ser etter. Hvis han ønsker langtidsleie så er det jo viktig at dere viser interesse for at dere vil leie over lang tid. Ellers vært utadvendt og vis interesse for både hus og nabolag.

Vanskelig å si da jeg ikke vet hva han ser etter. Hvis han ønsker langtidsleie så er det jo viktig at dere viser interesse for at dere vil leie over lang tid. Ellers vært utadvendt og vis interesse for både hus og nabolag.
Ja, både han og vi ønsket langtidsleie :)

Hvis dere har mulighet økonomisk så kan du jo si at det hadde vært så perfekt for dere å bo der at dere er villig til å betale høyere depositum for å få leie:)

Viktig å få det frem da:) og om dere er ryddige personer, holder ting ved like etc..
Okay! Jeg får prøve så godt jeg kan og rett og slett bare "selge" meg selv.

Oppgi referanser på at dere er gode betalere, altså om dere har leid et sted før som kan fortelle ny utleier at dere alltid har gjort som dere skal. Få frem at dere tar like godt vare på det dere leier som om det skulle ha vært deres eget. Om strøm er inkludert kan du fortelle at du er bevisst på å ikke fyre for kråka og slikt.

Oppgi referanser på at dere er gode betalere, altså om dere har leid et sted før som kan fortelle ny utleier at dere alltid har gjort som dere skal. Få frem at dere tar like godt vare på det dere leier som om det skulle ha vært deres eget. Om strøm er inkludert kan du fortelle at du er bevisst på å ikke fyre for kråka og slikt.
Referanser, ja! Så klart! Takk for tips! :D

Hvordan gikk det på visning? :)

Back
Topp