Alle dere som svarer.... Hun oppnår jo akkurat det hun vil med de, oppmerksomhet. Er det ikke bedre å bare overse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye som det har vært så mente jeg det helt seriøst det jeg skreiv om å oppsøke psykisk hjelp i alle fall, for jeg tror folk som troller i den grad på forum er folk som sliter ellers i livet. Da spesielt folk som over tid later som om de er gravide osv, liksom lever ut et fantasiliv og slikt, men dette behovet for oppmerksomhet og drama tror jeg heller ikke er et sunnhetstegn akkurat.
Jeg trenger ikke hjelp, jeg ønsker bare å chatte med folk på nettet.
Jeg er enig med deg i det, men dette her er jo ingen "grad". Tipper det er en eller to 14/15 åringer som gjør dette, fordi dem mener det er gøy. Meningsløst, ikke noe alvorlig, ikke noen som later som dem lever ett annet liv over lengre tid.
Dog tenker jeg at foreldrene burde vært mere obs på hva som foregikk, men det er jo en annen diskusjon![]()
Visste den med egen tråd til henne ville komme.... Men ettersom hun ikke gir seg så kanskje det hjelper at ingen svarer neste gang?Du svarte nå ærlig talt med å gi henne oppmerksomhet du og 2014frø, så da har du nok ikke helt forstått det du heller
Og en egen tråd til henne? Jo det er vel så mye oppmerksomhet man kan be om. :'D
Jeg for min del bryr meg katta om jeg forer henne med oppmerksomhet, kunne bare ønske hun var litt morsommere....
Visste den med egen tråd til henne ville komme.... Men ettersom hun ikke gir seg så kanskje det hjelper at ingen svarer neste gang?
Var ikke noe diskusjons-tråd dette, men kanskje ikke alle er klar over trollet. Men det var fryktelig dumt av meg dette![]()
Vet du, jeg tror faktisk ikke dette er tenåringer slik det ble sagt, jeg tror det også var løgn. Jeg tror det også bare er et skalkeskjul som ble brukt for å kamuflere hvor patetisk det egentlig er at man sitter på nett og dikter opp en masse dritt for å lage krangling. Ser for meg mer at dette er en litt mer voksen person som har veldig lite i livet sitt og har sosiale og kanskje psykiske problemer. Tipper dette ikke er det eneste forumet denne personen troller på heller.
Jeg har bare ikke andre forum å skrive på, jeg er blitt utestengt på alle forum. Men jeg skal slutte å skrive flere innlegg her inne nå, det lover jeg.
Mulig, ser bare fra tidligere tråder også at hun har vært alt fra 14 til 19, men uansett så er det vel ikke så veldig alvorlig. Alle trådene er jo gjennomsiktige. Kanskje med vilje? Personen vet jo nå at ingen går på trådene hennes uansett, aldri.
VIKTIG!!!
Når dere mistenker troll, rapporter inn innlegget eller tråden.
Selv om dere mistenker troll så må dere forholde dere til forumreglene![]()
Uff, angrer..Haha, ja detta skulle du aldri gjort![]()
![]()

Hva har jeg gått slipp av nå da?![]()
Høres bra utTa det heilt med ro, ho kjem snart tilbake. Så tviler på du går glipp av så mye.![]()