Ons. 12 November!

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God onsdag :)
Bare 1 mnd til Emira fyller 5 år:D

Har dere fått sove godt inatt?

Natten har vært grei her..men Leoh våknet og skravlet litt :p også har jeg sovet lett fordi jeg har passet på armen i søvne :p;) så er bitte litt trøtt!

Ikke store planer her.. må på apoteket for å kjøpe salve til tattisen også må jeg handle! Og støvsuge og brette klær osv her hjemme. Men vurderer å ta en kopp til med kaffe eller kansje te istedet:) haha..

Igår så spurte Liana om hun kunne få kjeks (sånne havrekjeks for babyer). Og da svarte sambo "ja, men da får du BARE én." Til svar så fikk han: "nei, få bare mange":p:D hehe.. så lo hun litt sånn rått:D


Hva skal dere idag da? Hvordan går det med studier for dere som har det? :)
 
Så morsom Liana er :D

Jeg skal gå meg en tur til byen nå, sende noen pakker og handle litt garn. Blir jo brått jul, så det er på tide å begynne meg julegavestrikk. Og strikk til den lille babyen svigerinnen min får i februar!

Mannen slutter tidlig på jobb i dag og skal hente T på skolen. Så skal vi møtes i byen og spise middag ute :)
 
Gratulerer med dagen Tea!!!

Har dere bursdagsplaner???
 
Det ble rolig morgen på oss idag. Godt å slappe av litt om morran, vi er like trøtte begge to og Hermine nekta å komme ut av senga :p

Snuppa spiste MASSE grøt, Havremelk, knekkebrød med ost, ananas og pølse til frokost :eek: God matlyst :p

Så kjørte vi akebrett til bhg, hadde kommet mere snø og det snør enda så da er akebrett fint :)

Jeg sitter på Uit og drikker iskaffe med julesmak og gjør ganske lite :p
 
Anita :Ja lurt med salve. Skjønner du sov litt urolig hehe..
Liana er morsom :-D Hehe. Søte med alle gullkornene :)

Marian87 : Herlig med rolige morgener. Har vi hver dag og.. :) så godt hun spiste. Er nok hun mett lenge :-D
 
Så morsom Liana er :D

Jeg skal gå meg en tur til byen nå, sende noen pakker og handle litt garn. Blir jo brått jul, så det er på tide å begynne meg julegavestrikk. Og strikk til den lille babyen svigerinnen min får i februar!

Mannen slutter tidlig på jobb i dag og skal hente T på skolen. Så skal vi møtes i byen og spise middag ute :)

Hehe ja :)

Så koselig med middag ute :D hvor skal dere spise? :)
 
God onsdag :)
Bare 1 mnd til Emira fyller 5 år:D

Har dere fått sove godt inatt?

Natten har vært grei her..men Leoh våknet og skravlet litt :p også har jeg sovet lett fordi jeg har passet på armen i søvne :p;) så er bitte litt trøtt!

Ikke store planer her.. må på apoteket for å kjøpe salve til tattisen også må jeg handle! Og støvsuge og brette klær osv her hjemme. Men vurderer å ta en kopp til med kaffe eller kansje te istedet:) haha..

Igår så spurte Liana om hun kunne få kjeks (sånne havrekjeks for babyer). Og da svarte sambo "ja, men da får du BARE én." Til svar så fikk han: "nei, få bare mange":p:D hehe.. så lo hun litt sånn rått:D


Hva skal dere idag da? Hvordan går det med studier for dere som har det? :)
Haha, Hermine pleier også å si at hun får ta mange når jeg sier en :p Det understreker at de egentlig ikke forstår hva vi mener med bare en ;)

Går greit med studiene. Venter på eksamensdato og leser litt i mellomtiden. Ikke så lett når jeg ikke vet hva jeg skal lese på :p
 
Her er det 7 grader og opphold.
Kjennes nesten ut som våren er på vei :p

Vi spiste havrefras og knekkebrød til frokost. Koste oss lenge rundt bordet. Det gjør vi hver dag. Koselig :)

Ungene ble levert kl.9, og jeg har ryddet og hengt opp klær, vasket opp og sortert rene klær. Nok å gjøre.
Nå skal jeg se på "I'm having their baby", og så lese :)
 
Det ble rolig morgen på oss idag. Godt å slappe av litt om morran, vi er like trøtte begge to og Hermine nekta å komme ut av senga :p

Snuppa spiste MASSE grøt, Havremelk, knekkebrød med ost, ananas og pølse til frokost :eek: God matlyst :p

Så kjørte vi akebrett til bhg, hadde kommet mere snø og det snør enda så da er akebrett fint :)

Jeg sitter på Uit og drikker iskaffe med julesmak og gjør ganske lite :p

Haha voldsom matlyst på den ungen om morgen da! :p:D sånn er det ikke her.. hehe.. Liana får flaske, så må det gå et par timer før frokost ;)

Moro med akebrett :D
 
Anita :Ja lurt med salve. Skjønner du sov litt urolig hehe..
Liana er morsom :-D Hehe. Søte med alle gullkornene :)

Marian87 : Herlig med rolige morgener. Har vi hver dag og.. :) så godt hun spiste. Er nok hun mett lenge :-D

Ja det var en salve som jeg bør smøre på 3-4 ganger om dagen til å begynne med :) men han sa jeg kunne vente til idag med å kjøpe :)
Ja Liana sier veldig mye rart nå.. gjentar alt mulig etter Emira! :D
 
Haha, Hermine pleier også å si at hun får ta mange når jeg sier en :p Det understreker at de egentlig ikke forstår hva vi mener med bare en ;)

Går greit med studiene. Venter på eksamensdato og leser litt i mellomtiden. Ikke så lett når jeg ikke vet hva jeg skal lese på :p

Haha morsomt :D virker som om Liana har begynt å lære hva én betyr.. for hun vil helst ta selv, og når jeg sier én, så sier hun først "to?" Og om jeg da sier én, så tar hun bare en :) sier jeg to, så tar hun to :D men "mange" er nok fler enn 2 :p haha..

Nei da er det ikke så lett :p blir sikkert en utrolig lettelse å bli ferdig med eksamen :D
 
Her er det 7 grader og opphold.
Kjennes nesten ut som våren er på vei :p

Vi spiste havrefras og knekkebrød til frokost. Koste oss lenge rundt bordet. Det gjør vi hver dag. Koselig :)

Ungene ble levert kl.9, og jeg har ryddet og hengt opp klær, vasket opp og sortert rene klær. Nok å gjøre.
Nå skal jeg se på "I'm having their baby", og så lese :)

Hehe skikkelig vår hos dere ja :) her er det grått, tåkete og småregn.. mer høst :p

Koselig å sitte lenge rundt bordet med frokost:D

Så flink du har vært med husarbeidet:) går det bra i barnehagen?
 
Hehe skikkelig vår hos dere ja :) her er det grått, tåkete og småregn.. mer høst :p

Koselig å sitte lenge rundt bordet med frokost:D

Så flink du har vært med husarbeidet:) går det bra i barnehagen?
Takk som spør, ja de trives virkelig godt :)
Hva med dine da? Og Leoh? :)
 
Haha voldsom matlyst på den ungen om morgen da! :p:D sånn er det ikke her.. hehe.. Liana får flaske, så må det gå et par timer før frokost ;)

Moro med akebrett :D
Vi slutta med flaske først for å få i henne frokost. Hun spiser så dårlig til frokost i bhg så gir heller mat hjemme så jeg vet at hun har noe å starte dagen på. Så får hun litt Havremelk på flaska etter at hun har spist frokost ;)
 
Takk som spør, ja de trives virkelig godt :)
Hva med dine da? Og Leoh? :)

Så bra :) nå var dem på hver sin avdeling å?

Alle her trives godt i bhgen:D og nå har Leoh også blitt vandt med rutinene dems og det å være i barnehagen :)
 
Back
Topp