Redd

• Trådstarter Trådstarter 1984
  • Opprettet Opprettet
1

1984

Guest
Jeg lever med en aggressiv mann. Jeg vil flytte, uten at han vet om det. Har ingen penger og egentlig ingen som kan hjelpe meg. Har noen hørt om eller vært i en lignende situasjon og vet hvordan man kan få hjelp? Ikke enkelt dette her, ganske nedbrutt etter mange år med kontrollering, vold og psykisk terror.

Jeg lever med en aggressiv mann. Jeg vil flytte, uten at han vet om det. Har ingen penger og egentlig ingen som kan hjelpe meg. Har noen hørt om eller vært i en lignende situasjon og vet hvordan man kan få hjelp? Ikke enkelt dette her, ganske nedbrutt etter mange år med kontrollering, vold og psykisk terror.

Kjære deg. Dette skal du ikke leve med. Jeg regner med at det kanskje finnes ett krisesenter i nærheten av deg? Ring en taxi, si du skal til krisesenteret eller legevakten. Legevakten kan også hjelpe deg videre til nærmeste krisesenter.
Kom deg ut av dette, for din egen del. Har dere barn sammen? Ta med barna! Kjære deg, jeg ønsker deg alt godt.
Og du, det finnes alltid noen som kan hjelpe deg. Og Nav kan hjelpe økonomisk.

Enig med Tamara. Pakk sammen litt saker mens han ikke er der og kom deg til nærmeste krisesenter eller legevakt slik de får hjelpt deg. Ta selvfølgelig med barna om du har barn. Ingen skal måtte leve i frykt for sin egen mann og der er folk som kan hjelpe deg på alle områder. Ønsker deg alt godt <3

Kjære deg, du kan ikke ha det sånn som dette! :( Synd du er tøff som innrømmer dette og at du ber om hjelp da det dessverre er mange i slike situasjoner som ikke tør å gjøre noe. Vil tro det fins et krisesenter i nærheten av der du bor. Be om der, så kan nok NAV hjelpe deg med økonomisk støtte. Har du noeb venninner eller familie kanskje som kan være der for deg og hjelpe deg? Off, får helt vondt inni meg. Ingen skal måtte leve i frykt i sitt eget hjem :( Håper du får hjelp fortest mulig og at du kommer deg ut og vekk fra mannen din! Sender deg en god klem og ønsker deg alt godt <3

Uff :( dette var ikke noe kjekt å lese . Jeg ville pakket med meg det mest nødvendige og søkt hjelp på krisesenter . Det er i sånne tilfeller som dette de er der for. Masse lykke til !!

Hei

Huff dette er ikke bra. Og det blir nok vanskeligere å gjøre noe med situasjon etter som tiden går, Har dere felles barn? Jeg ville dratt til krisesenteret. Du vil få økonomisk hjelp av Nav. Ingen kan leve i et slikt forhold. Ville ikke bekymret meg for økonomi og annet. Du må tenke på deg selv før du blir helt psykisk nedbrutt. Tenker at det viktigste er at du kommer deg bort fort fra denne mannen fort. Dra en dag han ikke er hjemme. Unngå kontakt med han og ikke svar på meldinger fra han. Han vil mest sannsynligvis prøve å få deg til å ombestemme seg.
Ønsker deg lykke til.

Lykke til og når du vett at du må komme deg videre så er du faktisk første skritt i rett retning. For meg vitner dette om at du har styrken i deg selv til å klare dette. Men vær sterk i etterkant og ikke hør på løfter om forbedring og endring.

Lykke til:)

Ikke bra er enig med tamara. Kom deg fort vekk så du kan få hjelp.

Back
Topp