sydentur eller julegave

heksa

Elsker forumet
Hadde en tanke om å bytte ut julegavene til oss i familien mot en sydentur i desember. Jentene er 5 og 6,5 år og har tonnevis av både klær og leker og trenger virkelig ingenting. Samme med oss voksne. Så da tenker jeg at istedenfor å bruke 4-6000 kr på julegaver som vi streng tatt ikke trenger å bestilt oss en sydentur istedenfor. Hva tenker dere om det? Må jo selvfølgelig skjekke med både mann og barn, men de sover nå:p Hehe. Kommer jo å kjøpe gaver til øvrig familie uansett. Tror dere jentene forstår det? Altså om de vil til Syden blir det ingen julegave fra oss? De vil jo fremdeles få fra øvrig familie også :)

Vi fikk ofte reiser i julegave, og da pakket vi opp f.eks nytt badetøy, Strand og vann leker, eller noe som hadde med reisemålet og gjøre og bilder av hvor vi skulle dra! Jeg og broren min er fortsatt enige om at det var de beste julegavene :D

Vi fikk ofte reiser i julegave, og da pakket vi opp f.eks nytt badetøy, Strand og vann leker, eller noe som hadde med reisemålet og gjøre og bilder av hvor vi skulle dra! Jeg og broren min er fortsatt enige om at det var de beste julegavene :D
Men da reiste dere etter jul da? Og hvor gammel var dere da?

En fin gave det tenker jeg:) om de blir glad for det kommer jo helt an på hvor ofte dere evt pleier å reise til syden:) enig i at de kommer nok til å få mye gaver uansett:)

Dette hørtes jo ut som en kjempe god idé :) :)

Fin gave det, mange gir jo også teaterbilletter til jul. Opplevelsesgaver er topp!

Syns de verkar som e din julegave eg. Trenger litt Førændring.

Hadde helt fint kunne gjort no lignende :-)

Kjempe fin gave det :) de får jo masse gaver fra de andre! Jeg ville ha gitt de en gave på forhold med badetøy eller strandleker :)

En fin gave det tenker jeg:) om de blir glad for det kommer jo helt an på hvor ofte dere evt pleier å reise til syden:) enig i at de kommer nok til å få mye gaver uansett:)
Vi pleier ikke reise til Syden :) vi har vært en gang for 2 år siden, og har mast jevnt å trutt om å reise igjen. Vi reiser alltid på ferie om sommeren, men ikke til sydenland ;)

Vi pleier ikke reise til Syden :) vi har vært en gang for 2 år siden, og har mast jevnt å trutt om å reise igjen. Vi reiser alltid på ferie om sommeren, men ikke til sydenland ;)
Da kommer de nok til å bli kjempeglade:D

Hvis jentene har veldig lyst til og reise til syden så går det nok helt fint! :) Jeg tenker at det er det som avgjør, hvor lyst de har.

Men da reiste dere etter jul da? Og hvor gammel var dere da?

Jepp reiste som regel i romjulen, etter nyttår eller i påsken eller en annen tid som passet. Var 4 år første gang, men husker ikke så mye av det, men husker veldig godt 2. Gang da jeg var 6 år. Gikk i 1. Klasse :)

Ungene våre hadde hoppa i taket om gaven fra oss var sydentur. Vi er i syden nesten hvert år, og ungene prater om turene våre hele tiden, og om vi ikke kan dra til de forskjellige stedene igjen. De materielle julegavene er spennende max en måned og så er det stort sett glemt.

Det blir gaven til barna våres i år. Vi skal reise 2 uker i januar.
Den med badetøy ol var morsom :-)
Også får de en liten gave hver fra oss på 3-400 kr...

Hørtes herlig ut :)

Super gave. :)

Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen! Da blir det nok sydentur på oss om jeg får gubben med på tanken :D

Back
Topp