Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei jeg hørte bare at det kunne være deilig, føler seg lettere og bedre. trenger ikke sånne svar når jeg spør om hvilken som er best : )Er bare tull. Hvorfor skal du rense kroppen? Den renser seg selv.
Når du spør om hvilken som er best så er jo poenget mitt at det ikke funker generelt. At det er bortkastet penger. Men for all del, skal ikke legge meg borti hva du bruker pengene på.nei jeg hørte bare at det kunne være deilig, føler seg lettere og bedre. trenger ikke sånne svar når jeg spør om hvilken som er best : )
Men om det funker psykisk må jo det være godt for noe tenker jegNår du spør om hvilken som er best så er jo poenget mitt at det ikke funker generelt. At det er bortkastet penger. Men for all del, skal ikke legge meg borti hva du bruker pengene på.
Det må jeg Google litt, høres genialt ut om det kan gjøres så naturligHva med å gjøre det på en naturlig måte?
F.eks kun spise REN mat som kjøtt, grønnsaker, egg, bær og nøtter?
Ganske gratis, i og med at man må ha mat uansett![]()
Men om det funker psykisk må jo det være godt for noe tenker jeg![]()
Når du spør om hvilken som er best så er jo poenget mitt at det ikke funker generelt. At det er bortkastet penger. Men for all del, skal ikke legge meg borti hva du bruker pengene på.
Ingenting feil med å kjøpe seg litt god troMen om det funker psykisk må jo det være godt for noe tenker jeg![]()
Det er vel strengt tatt veldig unødvendig å svare på den måten uansett hva meningen din er, mener nå jeg da. Går fint an å ordlegge seg på en litt hyggeligere måte![]()
Du må gjerne dele den informasjonen du sitter med angående detEr bare tull. Hvorfor skal du rense kroppen? Den renser seg selv.
Javel? Beklager at der var uhyggelig av meg å si at det ikke funker, at det bare er tull. Snakk om å være hårsår da.
Du må gjerne dele den informasjonen du sitter med angående detsyntes det er interessant så dokumentasjon hadde vært gøy å se
![]()
Er vel ingen forskning som viser at det er skadelig for deg heller, så da må vel folk få prøve ut som de vil
Ikke snakk om å være hårsår i det hele tatt, men på et forum er det mange forskjellig personligheter og alle bør tenke på hvordan man ordlegger seg
Har jeg en dårlig dag f.eks, så lar jeg heller være å svare på enkelte innlegg![]()
Hva var galt med det jeg skrev da?
Du må gjerne dele den informasjonen du sitter med angående detsyntes det er interessant så dokumentasjon hadde vært gøy å se
![]()