Pleier ikke bruke klagetråden, men nå er det på tide!!! Auuuu!!! Har hatt småvondt i magen siden fredag, løpt mye på do, men det toppet seg i natt. Våknet først for tissetid kl 11, så med vondt i magen halv 2. Så våknet minsten hysterisk kl 3 og holdt det gående til kl halv 6. I de timene vekslet jeg med å løpe inn til han og å ligge på baderomsgulvet med kramper i mellomgulvet og kastet opp. (Mens jeg selvfølgelig gråt selv) Sovnet tilslutt kl halv 7 men våknet igjen kl 7 av krampene, før jeg sov til 9. Har tilbrakt dagen på sofaen med vondt som kommer i går.
Kroppen min er helt tappa for energi, og hver gang lillemann rører på seg i magen så vrir jeg meg i smerte. Han er så hardhendt i tillegg og skjærer ut et kne eller en albu.

er jo godt å vite at han har det bra til tross for kroppen min sin forfatning. Men nå må han ut snart. Det er ikke mer plass :'(
Ikke tør jeg spise noe mer heller, er så redd for at krampene skal komme tilbake, til tross for at jeg faktisk går på medisin som skal holde dem borte..