Dagens outfit

Hva har de søte små på i dag:)?
Her har det vært en ole brumm drakt i fleece;)

Sikkert søt drakt :D her har dem vasa rundt i genser og strømpebukser ;) har ikke bilder av det idag :p
 
Den er veldig søt. Kjøpt via ebay;)
Deilig for de da:D

Hehe du å ebay :p har lyst å bestille noe gaver til Emira der.. hun elsker en tv-serie som heter Mia & Me.. handler om alver og enhjørninger :p pg på ebay har dem dukker av "Mia" og noen av enhjørningene:eek: men hvordan er dette med toll? Hvor mye man betale?
 
Hehe du å ebay :p har lyst å bestille noe gaver til Emira der.. hun elsker en tv-serie som heter Mia & Me.. handler om alver og enhjørninger :p pg på ebay har dem dukker av "Mia" og noen av enhjørningene:eek: men hvordan er dette med toll? Hvor mye man betale?

Da må du jo få deg konto på ebay:D Ja, jeg bestiller en del der:rolleyes:

Grensen er jo på 200kr, men frakt kommer jo utenom. Så kan liksom bestille noe for 200kr og frakt kan være hva som helst. Men er jo mye med free shipping da;) Men er jo snakk om tollgrensen skal stige...Aner ikke når det skjer evt jeg...:)
 
Da må du jo få deg konto på ebay:D Ja, jeg bestiller en del der:rolleyes:

Grensen er jo på 200kr, men frakt kommer jo utenom. Så kan liksom bestille noe for 200kr og frakt kan være hva som helst. Men er jo mye med free shipping da;) Men er jo snakk om tollgrensen skal stige...Aner ikke når det skjer evt jeg...:)

Ja skjønte det var noe sånt :p er leeeenge siden jeg har bestilt noe fra utlandet egentlig.. hørte også snakk om at tollen skulle stige til 500 eller no? Håper det :) men er det en fast sum man betaler for toll eller varierer det? Husker ikke så mye av dette jeg.. haha
 
Ja skjønte det var noe sånt :p er leeeenge siden jeg har bestilt noe fra utlandet egentlig.. hørte også snakk om at tollen skulle stige til 500 eller no? Håper det :) men er det en fast sum man betaler for toll eller varierer det? Husker ikke så mye av dette jeg.. haha

Ja, vært snakk om 500. Men også 350kr. Vet ikke hva som er det siste nå.

Jeg bestiller aldri over 200 kr, så vet ikke kjempe mye om det selv;)

Men denne er grei:

http://www.toll.no/no/handle-pa-internett/netthandel/importkalkulator/

;)
 
Takk for link :) skal bruke den om jeg bestiller noe.. men er usikker! 1 dukke koster mer enn 200kr lissom :p så kansje best å vente å se om grensa går opp etter nyttår :)
Da ville jeg ventet litt ja:)
Har du søkt mye rundt og undersøkt skikkelig på ebay etter dukkene?:)

Kanskje en annen selger har billigere eller du kan vinne en på auksjon?
Ka het de igjen?;)
 
Da ville jeg ventet litt ja:)
Har du søkt mye rundt og undersøkt skikkelig på ebay etter dukkene?:)

Kanskje en annen selger har billigere eller du kan vinne en på auksjon?
Ka het de igjen?;)

Har ikke undersøkt så mye nei.. hehe.. serien heter Mia & me :) er mest dukken som heter Mia hun liker, og en hvit eller rosa enhjørning :p
 
Back
Topp