Fredag 7.november

Hihi...jeg hadde ikke fått med meg at sambo og Simone var våken i natt ;) skjer sjelden men av og til våkner hun og er litt redd.

Mmm! Fikk lyst på reker jeg nå! Har frosne så skal jammen ta ut av fryseren til senere i kveld :) høres ut som dere hareide middager! Skal sette meg ned og lage en plan for ellers blir det altfor ofte pølser og kjøttdeig her. Bruker å ha en plan så jeg er ikke vant til å komme på noe i farten ;)

Kos dere masse på hytta! Håper været er fint i helga :)
Det ble sushi, ferske reker, nykokte krabbeklør, røkelaks, focaccia, aioli og hvitvin :D Hermine stappa innpå 5 biter sushi på rappen, litt reker og noe røkelaks på toppen :) Fort ferdig! :p

Må også lage plan for middager, ellers blir det veldig kjedelig og ensformig :p
 
Mannen og ungene var enige i at vi måtte ha taco i dag :p
Det fristet mest også, så har vi torsken til søndag eller mandag :D
I morgen skal vi steke marinert kalkunfilet og ha waldorfsalat og grønnsaker til - vi får besøk og skal ha alene-hjemme-fest mens ungene er hos besteforeldrene :D
Ooooh, kalkun hørtes godt ut :D
 
Jeg har hoppa i den nye pysjen min i ull/silke fra Nøstebarn og slengt meg i sofahjørne på hytta. Fyr på peisen og rødt i glasset (julebrus). Ute blåser det snøstorm :rolleyes:

Svigermor hadde gjort noen investeringer og fått svært god avkastning, så vi fikk alle gaver fra NB idag ;) Hermine ulltrøye, longs, ribbebukse og Hestra votter. Jeg fikk pysjamas i mastergave og mannen ulltrøye. Så nå sitter hele familien i NB klær (Hermine sover da).

De andre spiller kort men jeg er asosial og orker ikke :p
 
Hehe enig med at taco er litt mer fredagsmat enn torsk :p det passer mer fra søndag til torsdag :D:p

Høred gøy ut med selskap og fest da :)
Vi gleder oss veldig til litt etterlengtet egentid :)
Har ikke behov for det så veldig ofte, men nå er det veldig lenge siden sist :)
 
Jeg har hoppa i den nye pysjen min i ull/silke fra Nøstebarn og slengt meg i sofahjørne på hytta. Fyr på peisen og rødt i glasset (julebrus). Ute blåser det snøstorm :rolleyes:

Svigermor hadde gjort noen investeringer og fått svært god avkastning, så vi fikk alle gaver fra NB idag ;) Hermine ulltrøye, longs, ribbebukse og Hestra votter. Jeg fikk pysjamas i mastergave og mannen ulltrøye. Så nå sitter hele familien i NB klær (Hermine sover da).

De andre spiller kort men jeg er asosial og orker ikke :p
Ja jeg tror det blir bra med kalkun!
Vi fikk den hvertfall god og saftig sist vi prøvde :)
Herlige klær dere har fått!!
Kos dere masse på hytta.
Jeg er kjip kone i dag og er allerede i seng mens mannen spiller FIFA!
 
Ja jeg tror det blir bra med kalkun!
Vi fikk den hvertfall god og saftig sist vi prøvde :)
Herlige klær dere har fått!!
Kos dere masse på hytta.
Jeg er kjip kone i dag og er allerede i seng mens mannen spiller FIFA!
Steker dere den i pose eller med termometer da?

Hehe, han er sikkert fornøyd med å få spille i fred? :p

Ja, vi var alle like overrasket og overlykkelig over klærne våre :) Ekstra kjekt når økonomien er litt trang ;) Spanderer jo aldri noe sånt på meg selv :p
 
Steker dere den i pose eller med termometer da?

Hehe, han er sikkert fornøyd med å få spille i fred? :p

Ja, vi var alle like overrasket og overlykkelig over klærne våre :) Ekstra kjekt når økonomien er litt trang ;) Spanderer jo aldri noe sånt på meg selv :p
Vi bruker termometeret og har noen skiver bacon liggende oppå :)
Og så passet vi på å ta den ut litt før den nådde riktig temp, siden den fortsetter å øke litt i temp etter at man har tatt den ut og lager saus av skyen :)
Håper det blir like bra i morgen med gjester og alt da!!!

Ja mannen synes nok det er helt ok :-D
 
Vi gleder oss veldig til litt etterlengtet egentid :)
Har ikke behov for det så veldig ofte, men nå er det veldig lenge siden sist :)

Ja det er veldig godt for både seg selv og for forholdet å ha tid sammen uten barn :) godt å bare kunne være seg selv uten mammarollen iblandt :D
 
Ja det er veldig godt for både seg selv og for forholdet å ha tid sammen uten barn :) godt å bare kunne være seg selv uten mammarollen iblandt :D
Ja det blir koselig å gjøre noe annet og treffe venner vi knapt har sett de siste månedene!
 
Ja det blir koselig å gjøre noe annet og treffe venner vi knapt har sett de siste månedene!

Både unner dere det, og misunner dere :p hehe
 
Både unner dere det, og misunner dere :p hehe
Takk :)
Det er så rart, for vi har planlagt og gledet oss i flere uker :p
Blir i bedre humør bare av å gå og glede seg til noe man ikke gjør så ofte!
 
Takk :)
Det er så rart, for vi har planlagt og gledet oss i flere uker :p
Blir i bedre humør bare av å gå og glede seg til noe man ikke gjør så ofte!

Hehe ja enda bedre er det jo å gå å glede seg :D
 
Back
Topp