iphone4 eller samsung?

tuttifrutti

Gift med forumet
har hatt samsung nå i snart 3 år, har funket som fjell og er let å bruke.
men nå begynner den å tulle.

sååå hoppe av samsung?? og kjøpe iphone?
men kan man bruke google+ til å lagre bilder da? er jo så praktisk med samsung, den legger automatisk bildene på google+

fordeler bakdeler med iphone?

de har pre-owned iphone 4 til 1995 på elkjøp nå!!

Jeg er veldig lei Iphone! Kjøpte iPhone 5s etter at jeg hadde hatt Iphone 4s og det angret jeg på, synes de forandrer seg så lite! Så når jeg skulle ha ny igjen etter det ble det samsung note, veldig fornøyd :D

Jeg er evig tilhenger av android og samsung, så anbefaler klart det ;)

Jeg er evig tilhenger av samsung, og mannen iPhone. Så det er en smakssak, mener nå je:)

Sony ;-)

Jeg hoppa over fra Samsung til Sony Xperia. Er jo mye likt altså, men veldig fornøyd med denne. Fikk den forrige uke. Typen skal kun ha iPhone og skjønner ikke hvorfor jeg har Android. Vanskelig å vite hva en trives best med om en ikke har prøvd begge deler :-)

Samsung :) gikk nettopp fra s3 til s5, fantastisk. S3en hadde jeg i 2 år, den virker helt fint enda, byttet den egentlig bare ut for å få noe nytt.. Haha :)

Jeg var lei iPhone og bytta nettopp over til samsung, angrer ikke ;)
iPhone er myye lettere å bruke/sette seg inn i da.

Jeg kjøpte Samsung s5 for ca en mnd siden, den fikk samboer ta over(han fikk en s4 av meg til jul, så han ble happy for enda en ny telefon) for jeg synes den var så sykt upraktisk siden jeg bare har Apple produkter(MacBook pro, MacBook air, iMac, iPad og Apple tv), treig og stor. Gikk tilbake til 5s som jeg kjøpte i sommer. Så her blir det bare iPhone... Men er smak og behag.

Det er jo en smakssak, jeg liker ikke android oppsettet. Jeg har nå, og kommer nok til å holde meg til iPhone!

Vet ikke om jeg hadde kjøpt meg iPhone 4 nå, men ville valgt en iPhone :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har brukt iPhone4 de siste årene (arvet en), nå har jeg arvet en iPhone5, gammel versjon. Helt like, bare at skjermen på 5'ern er større :)

Jeg hadde gått for iPhone :D

Gikk fra galaxy s4 til s5 nå❤ hadde også s3. Kommer aldri til å eie apple-produkter.

Back
Topp