Alene... buhu

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
I kveld skal min kjære på fancy party med jobben.. datteren min er hos faren sin.. og jeg bli alene..
Jeg skal hjem til min kjære, men skal jeg liksom bare sitte der å vente på at han kommer hjem ganske så bedugget i natt?
Ingen av mine venninner kunne møte meg i dag, så jeg blir helt alene..

hva skal dere i kveld?

I kveld ska e få guttungen i seng til rett tid. Først og fremst.
Så bi det sikkert en tur ut for å gå tur. (gubben bi heime me junior)
Og ellers en avslappet kveld.

Ble du ikke invitert med på party da? :)
Her er det fredagskos på sofan. Taco nå, og så tar vi frem litt snop når lille har lakt seg og gullrekka starter på tv! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

var visst bare jobb folk som kunne komme.. jaja..
men fant en venn som ville ta en øl etter jobb. Så da har dere meg her til klokka 20, og så skal a mor ut å se hvordan nattlivet er i lillestrøm :P

Jeg har vasket gulv, guttene mine er på kidsexpo..
Tenkte å lese en bok snart.

Her har jeg sjuk unge, så aner ikke hva kvelden blir å by på :p

Er med søsteren min oh barna i kveld. De har bada, og skal legge seg til kl 19 :-) Vi blir å sitte å skravle :-D

Sambo skal ut å jobbe i huset til svogeren, og jeg skal bruke kvelden på å lage hjemmelaget konfekt (skal bli julegaver) :)

Sambo skal ut å jobbe i huset til svogeren, og jeg skal bruke kvelden på å lage hjemmelaget konfekt (skal bli julegaver) :)

hjemmelaget konfekt?? :D Oppskrift?

Nå har jeg nettopp satt meg ned. Ungen sover og mor er sliten. Far er ute og spiller et nerdespill (Magic).
Jeg har tatt meg et glass brus og fylt en liten skål med Kina og skal kose meg med det og bv i kveld. Skal tidlig i seng.

Nå har jeg nettopp satt meg ned. Ungen sover og mor er sliten. Far er ute og spiller et nerdespill (Magic).
Jeg har tatt meg et glass brus og fylt en liten skål med Kina og skal kose meg med det og bv i kveld. Skal tidlig i seng.

kjenner godt til magic.. Fant så mange rundt om i leiligheten etter bruddet med exen.. har så mange at jeg kan tapetsere et hel vegg :P

Satser hvertfall på å ikke gjenta gårsdagen. Da måtte jeg sitte inne hos mini til han sovna (nesten to timer, tok det), og sovna selv der inne. Så gikk ferden opp til tv-stua men sovna fra alt der også. Jeg og mannen i hver ende av sofaen, skikkelig sosialt.

Heier på å holde oss våkne i hvertfall bittelitt ikveld. Vi får se, er foreløpig stuck inne hos mini, han ligger og gurgler og høres helt medium trøtt ut;)

Nettop kommet hjem, så jeg skal sitte i sofaen med pledd, tv'n og julebrus :)

Back
Topp