Fredag 7.november

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God fredag :)

Vi sover så godt om nettene for tida at jeg tørr nesten ikke å nevne det :p Våkna 07.30 :)

Idag skal vi pakke og reise på hytta. -4 og sol, perfekt utevær :D

Hermine snurrer rundt på gulvet og danser mens jeg spiser frokost. Så skal vi pakke litt og hente mannen på jobb etter sovetid.

Ha en fin dag alle!
 
Godt med gode netter og greie tider å våkne opp på :D
Kos dere masse på hytta :) -4 hørtes litt kaldt ut :p


God morgen :)
Våkna rundt 7:30 her også, og da våkna jeg av bråk på stilaset :p

Nå er jeg på helsestasjon sammen med Leoh :) han har tatt siste dose av Hepatitt B vaksina:D så nå er det kun én vaksine igjen :D vi drar snart videre til barnehagen, så skal jeg hjem å vaske noe klær, pakke inn kalendergaver og slappe litt av før jeg drar ut igjen for å bytte noe, og kjøpe litt julegaver :)

Håper derr alle får en fin dag og en god helg :D
 
God morgen!

Herlig vær oppe i nord også :) her er sol og ca 7 grader. Kaldt nok for meg ;-p god tur på hytta! Såg ei fin prinsesse på snapen :)

Anita: deilig å få vaksinene unnagjort! Bruker han å reagere på de? Kos deg med jule og advent forberedelsene i dag :)

Vi forsov oss i dag. Det har vi gjort hver dag denne uka. Hihi..våkna klokka 08.05. Men nå er Simone i bhg og Nathaniel og jeg skal snart dra på besøk til ei venninne. Sambo skal ordne skyvedørsgarderobe sammen med svigerfar.

Hva skal dere spise til middag da jenter? Det har blitt litt mye pølser og kjøttdeig i diverse varianter her i det siste, så inspirasjon mottas med takk ;) fiskepinner hadde vi nettopp.

Er dere friske og raske alle sammen?
 
Ha en fin dag alle sammen :D

Godt med søvn her også, Lillebror sov til over 7.30!

Jeg er på skolen og har pause nå. Siste samling på dette emnet, så det blir litt evaluering på slutten av dagen - håper noen har noe å komme med slik at jeg kan bidra litt på studieutvalg på mandag :p
I ettermiddag skal vi en liten tur på butikken sammen alle sammen, og bare slappe av resten.
 
God morgen!

Herlig vær oppe i nord også :) her er sol og ca 7 grader. Kaldt nok for meg ;-p god tur på hytta! Såg ei fin prinsesse på snapen :)

Anita: deilig å få vaksinene unnagjort! Bruker han å reagere på de? Kos deg med jule og advent forberedelsene i dag :)

Vi forsov oss i dag. Det har vi gjort hver dag denne uka. Hihi..våkna klokka 08.05. Men nå er Simone i bhg og Nathaniel og jeg skal snart dra på besøk til ei venninne. Sambo skal ordne skyvedørsgarderobe sammen med svigerfar.

Hva skal dere spise til middag da jenter? Det har blitt litt mye pølser og kjøttdeig i diverse varianter her i det siste, så inspirasjon mottas med takk ;) fiskepinner hadde vi nettopp.

Er dere friske og raske alle sammen?
I dag skal vi egentlig ha torsk med grønnsaker og ertepurè.
Men noe sier meg at det ikke er helt passerlig på en fredag, så det spørs om vi må handle noe annet :p
 
God morgen!

Herlig vær oppe i nord også :) her er sol og ca 7 grader. Kaldt nok for meg ;-p god tur på hytta! Såg ei fin prinsesse på snapen :)

Anita: deilig å få vaksinene unnagjort! Bruker han å reagere på de? Kos deg med jule og advent forberedelsene i dag :)

Vi forsov oss i dag. Det har vi gjort hver dag denne uka. Hihi..våkna klokka 08.05. Men nå er Simone i bhg og Nathaniel og jeg skal snart dra på besøk til ei venninne. Sambo skal ordne skyvedørsgarderobe sammen med svigerfar.

Hva skal dere spise til middag da jenter? Det har blitt litt mye pølser og kjøttdeig i diverse varianter her i det siste, så inspirasjon mottas med takk ;) fiskepinner hadde vi nettopp.

Er dere friske og raske alle sammen?

Han har ikke reagert noe spesielt før.. og hvertfall ikke på Hepatitt B :) eneste han sov mer når han var baby :p har dine pleid å reagere på vaksiner?

Hehe latsabber som forsover dere:p haha neida :D
Idag blir det pizza her ;) ellers har vi hatt kylling med ris og salat, moussaka med poteter i og gresk salat ved siden av, en pasta rett og viltgryte denne uka :)

Her er vi hverfall friske og raske :) hehe..
 
God morgen!

Herlig vær oppe i nord også :) her er sol og ca 7 grader. Kaldt nok for meg ;-p god tur på hytta! Såg ei fin prinsesse på snapen :)

Anita: deilig å få vaksinene unnagjort! Bruker han å reagere på de? Kos deg med jule og advent forberedelsene i dag :)

Vi forsov oss i dag. Det har vi gjort hver dag denne uka. Hihi..våkna klokka 08.05. Men nå er Simone i bhg og Nathaniel og jeg skal snart dra på besøk til ei venninne. Sambo skal ordne skyvedørsgarderobe sammen med svigerfar.

Hva skal dere spise til middag da jenter? Det har blitt litt mye pølser og kjøttdeig i diverse varianter her i det siste, så inspirasjon mottas med takk ;) fiskepinner hadde vi nettopp.

Er dere friske og raske alle sammen?
For noen sovebarn dere har :D

Idag blir det ferske reker og sushi på hytta :)
Ellers har vi spist laksepasta i (soya)fløtesaus med salat, karbonader med ris og salat, fiskekaker med wokede grønnsaker og potetbåter, lutefisk, og taco denne uken ;)
 
I dag skal vi egentlig ha torsk med grønnsaker og ertepurè.
Men noe sier meg at det ikke er helt passerlig på en fredag, så det spørs om vi må handle noe annet :p
Tacotorsk? :p
 
Godt med gode netter og greie tider å våkne opp på :D
Kos dere masse på hytta :) -4 hørtes litt kaldt ut :p


God morgen :)
Våkna rundt 7:30 her også, og da våkna jeg av bråk på stilaset :p

Nå er jeg på helsestasjon sammen med Leoh :) han har tatt siste dose av Hepatitt B vaksina:D så nå er det kun én vaksine igjen :D vi drar snart videre til barnehagen, så skal jeg hjem å vaske noe klær, pakke inn kalendergaver og slappe litt av før jeg drar ut igjen for å bytte noe, og kjøpe litt julegaver :)

Håper derr alle får en fin dag og en god helg :D
-4 er da ingenting, vi er jo tross alt i november. Når det bikker -10 DA begynner det å bli kjølig :p
 
-4 er da ingenting, vi er jo tross alt i november. Når det bikker -10 DA begynner det å bli kjølig :p
Minusgrader generelt er litt fælt uten snø, synes jeg :eek:
 
I dag skal vi egentlig ha torsk med grønnsaker og ertepurè.
Men noe sier meg at det ikke er helt passerlig på en fredag, så det spørs om vi må handle noe annet :p

Godt med torsk selv om det er fredag ;) spent på hva det ble! Her ble det pølse med brød fordi at både sambo og jeg trodde den andre hadde handlet ;)
 
Han har ikke reagert noe spesielt før.. og hvertfall ikke på Hepatitt B :) eneste han sov mer når han var baby :p har dine pleid å reagere på vaksiner?

Hehe latsabber som forsover dere:p haha neida :D
Idag blir det pizza her ;) ellers har vi hatt kylling med ris og salat, moussaka med poteter i og gresk salat ved siden av, en pasta rett og viltgryte denne uka :)

Her er vi hverfall friske og raske :) hehe..

Mine har fått feber etter vaksinene. Simone fikk "omgangssyke" etter de tre første, så mistenker vaksinene egentlig.

Hehe..ja latsabber hele gjengen ;) sambo hadde visst vært inne hos Simone i to tida. Hun var redd og ville ikke være alene.
Mye gode middager :) fikk lyst på kylling så det må det bli her snart!
 
For noen sovebarn dere har :D

Idag blir det ferske reker og sushi på hytta :)
Ellers har vi spist laksepasta i (soya)fløtesaus med salat, karbonader med ris og salat, fiskekaker med wokede grønnsaker og potetbåter, lutefisk, og taco denne uken ;)

Hihi...jeg hadde ikke fått med meg at sambo og Simone var våken i natt ;) skjer sjelden men av og til våkner hun og er litt redd.

Mmm! Fikk lyst på reker jeg nå! Har frosne så skal jammen ta ut av fryseren til senere i kveld :) høres ut som dere hareide middager! Skal sette meg ned og lage en plan for ellers blir det altfor ofte pølser og kjøttdeig her. Bruker å ha en plan så jeg er ikke vant til å komme på noe i farten ;)

Kos dere masse på hytta! Håper været er fint i helga :)
 
Mannen og ungene var enige i at vi måtte ha taco i dag :p
Det fristet mest også, så har vi torsken til søndag eller mandag :D
I morgen skal vi steke marinert kalkunfilet og ha waldorfsalat og grønnsaker til - vi får besøk og skal ha alene-hjemme-fest mens ungene er hos besteforeldrene :D
 
-4 er da ingenting, vi er jo tross alt i november. Når det bikker -10 DA begynner det å bli kjølig :p

Hehe neida.. men akkurat nå virket det kaldt :p her har det vært 1g idag tidlig, og jeg syns det var kaldt nok! Meeeen så er det mildt i forhold til mange andre vintre vi har hatt ;)
 
Mine har fått feber etter vaksinene. Simone fikk "omgangssyke" etter de tre første, så mistenker vaksinene egentlig.

Hehe..ja latsabber hele gjengen ;) sambo hadde visst vært inne hos Simone i to tida. Hun var redd og ville ikke være alene.
Mye gode middager :) fikk lyst på kylling så det må det bli her snart!

Ja da er det nok vaksinene det kom av.. siden det skjedde etter flere! Emira kastet lett opp når hun hadde feber før.. spesielt de 2 første årene..

Uff da, hadde hun drømt noe kansje? Må inn til Liana noen ganger for tiden å..hun drømmer mye!

Kylling er godt :) bruker mye kyllingfilét.. det kan jo gå til det meste av tilbehør :D
 
Mannen og ungene var enige i at vi måtte ha taco i dag :p
Det fristet mest også, så har vi torsken til søndag eller mandag :D
I morgen skal vi steke marinert kalkunfilet og ha waldorfsalat og grønnsaker til - vi får besøk og skal ha alene-hjemme-fest mens ungene er hos besteforeldrene :D

Hehe enig med at taco er litt mer fredagsmat enn torsk :p det passer mer fra søndag til torsdag :D:p

Høred gøy ut med selskap og fest da :)
 
Back
Topp