Har barna begynt med ull?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Her kryper det over på minussiden om dagen, men foreløpig har ikke barna begynt med ull.
De er veldig varme av seg og går helst uten jakke ute (!)

De siste dagene har det vær ca 5-6grader.. Brukt ull en god stund nå..

Vi har brukt ull en god stund nå ja! Tynnull først, så tatt frem tykkere og strikka nå i det siste.

Brukt ull i noen uker nå. :)

Har brukt ull en stund. Har og en som er varm av seg men ull er varmeregulerende og transporterer vann vekk fra kroppen så han ikke blir så kald hvis våt :)

Brukt ull en god stund allerede.

Her har han brukt ull en god stund :) Han er også fryktelig varm, men har fungert ganske bra :)

Jeg har ikke brukt så mye. Men det har ikke vært så kaldt enda. :-) jobber i barnehage og overrasket over hvor mange som pakker på ungene sine. Det er helt greit med ull, men når man bruker tjukkegensre og ullbukser utenpå. Man kan ikke bruke det samme når det er 11-12 plussgrader som når det er minus. Men ull er gull! Når det er surt og under 10. :-)

Har begynt med ull innimellom nå ja :-)

Jeg har ikke brukt så mye. Men det har ikke vært så kaldt enda. :-) jobber i barnehage og overrasket over hvor mange som pakker på ungene sine. Det er helt greit med ull, men når man bruker tjukkegensre og ullbukser utenpå. Man kan ikke bruke det samme når det er 11-12 plussgrader som når det er minus. Men ull er gull! Når det er surt og under 10. :-)

Ull er veldig greit da det regulerer selv:) er det kaldt varmer det og er det varmt kjøler det :) så er starter vi med ull når vi har akkurat 0 grader :)

Har brukt ull lenge nå. Hun er vel den eneste på avdelinga nesten som ikke har tatt i bruk vinterdekkene enda. Drøyt når det er 0 grader og ikke noe snø synes jeg.
Haha, *vinterdress! Ny tlf

Last edited:
Back
Topp